Zatrzymywanie na logo

Instalacja Windows 10 na sprzęcie Dell, problemy z Windows 10, pytania odnośnie systemu Windows 10, Windows 10 Dell
pa
patrix435
Posty: 1
Rejestracja: 16 wrz 2016, 21:36

Zatrzymywanie na logo

Postautor: patrix435 » 16 wrz 2016, 21:53

Witam. Kupiłem dzisiaj Della inspiron 5755. Po uruchomieniu powitał mnie Windows 8.1, a ja przyzwyczajony już do 10 postanowiłem go zaktualizować. Wszystko ładnie się pobrało i zaczęło instalować. W pewnym momencie widzę logo Della. Początkowo myślałem że to jeden z tych kilku restartów w trakcie instalacji, ale logo nie znikało. Tak po kilkudziesięciu minutach postanowiłem go wyłączyć i włączyć jeszcze raz, i tak samo zatrzymał się na tym logu. Sama aktualizacja się nie dokończyła bo postęp był gdzieś w granicach 20%-40% . Wie ktoś co mogę z tym zrobić? Jestem kompletnie zielony w tych tematach.


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Zatrzymywanie na logo

Postautor: AMSO » 18 wrz 2016, 09:44

Mało informacji, ale jeśli możesz wejść do BIOSa to znaczy, że wszystko ok, a Windows się niedograł. Jeśli masz możliwość z poziomu BIOS przywrócić pierwotnego Windowsa to tak zrób lub pobierz czystego W10 na pena/płytę i zainstaluj. Druga opcja to taka, że wgrałeś w10 pod Legacy a masz ustawione UEFI i dlatego nie startuje chociaż w to akurat wątpię więc polecam pierwszą opcje, gdyż skoro zrobiłeś aktualizacje do w10 to Twój W8.1 ma już zapisane na płycie, że byl na nim w10 więc powinien się aktywować bez problemu.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)
pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Zatrzymywanie na logo

Postautor: piotr_solek » 19 wrz 2016, 13:07