Kontakt z Microsoft Polska.

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Kontakt z Microsoft Polska.

Postautor: DELLMania » 30 cze 2010, 20:30

Jesli ktokolwiek ma problemy lub pytania odnośnie systemu lub licencjonowania proponuję zgłosić się do microsoftu. Można próbować przy pomocy formularza:

http://support.microsoft.com/?ln=pl

Na podany numer telefonu bardzo ciężko się dodzwonić. Jeśli się nie posiada odpowiedniej, wykupionej wcześniej usługi, to niestety każda porada jest płatna.

Informacje odnośnie licencji są free.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]