Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
vi
virusek391
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2024, 20:42

Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.

Postautor: virusek391 » 30 sty 2024, 21:46

Dzień dobry,
dzisiaj niesforny użytkownik przez pomyłek wyłączył mi UPSa który podtrzymywał zasilanie dla serwer PowerEdge R620. Niestety po uruchomieniu serwera coś się stało z kontrolerem iDRAC
https://ibb.co/b21mt3T
W tej sytuacji postanowiłem wejść w ustawienia kontrolera iDRAC, ale niestety
pojawił się tam komunikat ,,swc0700 idrac is not ready".
Postanowiłem dokonać aktualizacji kontrolera IDRAC7, ale niestety pojawił się kolejny bład: https://ibb.co/Gs1DTg7 Na serwerze jest zainstalowany Windows Server 2016.
W tej sytuacji postanowiłem wykonać przywracanie za pomocą tej instrukcji:
https://www.dell.com/support/kbdoc/en-us/000120131/poweredge-idrac-recovery-procedure-with-firmimg-d7, ale i tutaj niestety po sformatowaniu karty za pomocą FAT i wgraniu na nią odpowiedniego pliku serwer nie dokonał automatycznej aktualizacji i to pomimo ponownego restartu.
Czy w tej sytuacji macie sprawdzone rozwiązanie na ten problem? Może da się tego iDRACa jakoś wyłączyć, ponieważ przez to że nie działa poprawnie na fulla chodzą wciąż wentylatory,
Pozdrawiam,
Łukasz


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]