Precision 3630 Tower i problem restartu OS

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ar
aryann
Posty: 3
Rejestracja: 25 sty 2013, 16:13

Precision 3630 Tower i problem restartu OS

Postautor: aryann » 27 cze 2023, 17:56

Witam wszystkich
maszyna jak w temacie - niby wszystko ok - lecz jeśli uruchomimy system ponownie - czyli restart OS - wejdzie jakby w stan uśpienia zamiast podnieść się ponownie.. należy wtedy wyjąć kabel zasilający zaczekać chwilę i następnie udaje się go włączyć - za każdym razem jednak np po aktualizacjach gdy musi się zrestartować czeka nas procedura jak wyżej..

chciałem to spróbować poprawić upgradując bios (2.4.2) - lecz aplikacja exe pod WIN dekompresuje się gdzieś przygotowując się do operacji po za system i po restarcie - a po nim wiadomo - nie podniesie się tylko jakby uśpi - odcięcie zasilania powoduje normalny start OS bez upgradu BIOS..

jest teoretycznie możliwość wprowadzenia maszyny w tryb recovery bios - klawisze ctrl+esc i recovery bios z pliku BIOS_IMG.rcv - ale nijak tego Precisiona nie mogę w ten tryb wprowadzić..

może w przypadku konkretnie Precision Tower jakaś inna kombinacja ?

za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]