Inspiron 15-3567 wymiana klawiatury i problem z zasilaczem

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Pa
Parnassus
Posty: 1
Rejestracja: 06 lut 2018, 12:37

Inspiron 15-3567 wymiana klawiatury i problem z zasilaczem

Postautor: Parnassus » 06 lut 2018, 13:00

Witam wszystkich guru laptopów, mam kilka pytań, z góry proszę mi wybaczyć za nie wiedzę jednak w tych kwestiach jestem kompletnie zielona jednak ciekawa :) Więc tak, posiadam laptopa Inspiron 15-3567 kupiony w grudniu więc ma niecałe 2 miesiące, bardzo bym chciała mieć podświetlaną klawiaturę, mam taką lapmkę na USB jednak to nie to samo :/ i teraz pytanie czy takie klawiatury są? (szukam ale dość nie umięjętnie albo one starannie mnie omijają) a jeśli są to czy taka wymiana automatycznie, jakby, anuluje mi gwarancje producenta? klawiature (jeśli by była) kupiłabym orginalną to oczywiste tylko czy nie trace gwarancji?? Jak to wygląda? Dodatkowo pytanie numer dwa, mam problem z zasilaczem?? tak sądze, używając laptopa do takich prostych rzeczy mając podpiętą ładowarke nic się nie dzieje, jednak problem pojawia się gdy zaczynam grać, przykładowo League of Legends przy podpiętej ładowarce po kilku minutach gry laptop się wyłącza? hibernuje? nie wiem sama dokładnie raz jak wcisnię się guzik uruchamiania włącz się tak jakby był uspany (gra oczywiście nadal jest włączona) a raz włącza się calkowicie od nowa z logiem DELL :( takie wyłączanie trwa dość długo a laptop się nagrzewa, mam taką podkładke chłodzącą jednak to nic w porównaniu do tego ciepła, kiedy gram bez ładowarki to moge wszystko robić gram ile chce na najwyższych wymaganiach, i teraz pytanie o co chodzi? Czy to problem zasilacza? Czy kupować nowy? Zasilacz mam oczywiście orginalny był dołączony do laptopa, dodam jeszcze że przy odłączaniu wtyczki zasilacza od laptopa wszystko zwalnia na kilka sekund a dźwięk jest szarpany jakby laptop miał chrypkę i robo głos :/