Gwarancja na laptop???

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Kr
Krzysiek
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:08

Gwarancja na laptop???

Postautor: Krzysiek » 28 mar 2015, 17:22

Witam.
Przepraszam jeśli moje pytanie jest w złym dziale jestem nowy i nie wiem gdzie pisać w dziale gwarancja nic nie znalazłem. Dokonałem zakupu pierwszego laptopa w życiu jest to Dell Inspirion 3542. I moje pytanie dotyczy gwarancji. W pudełku nie było nic poza ładowarka i laptopem oraz jakąś karteczką. Powiedzcie mi drodzy forumowicze jak wygląda sprawa gwarancji? Na oficjalnej stronie Dell-a nie mogę się połapać a nie chciałbym przegapić czasu na "założenie" gwarancji.
Proszę o pomoc Krzysiek


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Karoolcia » 29 mar 2015, 14:13

Chcesz się dowiedzieć czy masz gwarancję i czy jest "założona"? Programem Support Assist/My Dell sprawdzisz, czy gwarancja Cię obejmuje i ile do końca Ci zostało. A jeśli Ci wystąpi problem z laptopem to po prostu dzwonisz do Pomocy Technicznej Della, podajesz im Numer Service Tag albo Express Service Code (znajdują się pod laptopem albo w/w programie).
Mam nadzieję że pomogłam ;)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: MarekatDell » 30 mar 2015, 08:49

Witaj, Krzysiek!

Jeśli swojego laptopa zakupiłeś poprzez oficjalną dystrybucję, to nie masz się czego obawiać. Typ i okres gwarancji zostaje automatycznie przypisany do urządzenia już podczas procesu jego produkcji. W przypadku, gdy zakupiłeś urządzenie na naszej stronie, informację o statusie gwarancji sprawdzisz, wpisując numer service tag produktu tutaj: http://dell.to/11ayS6J. Kupując sprzęt u partnera w sklepie, gwarancja biegnie od daty, widniejącej na dowodzie zakupu.

Pozdrawiam,


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Kr
Krzysiek
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:08

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Krzysiek » 30 mar 2015, 18:22

Dziękuje bardzo za odpowiedź. Niepokoiło mnie to że nie mam papierowej gwarancji i że przekroczę czas od zakupu który wymyślił producent. Laptop zakupiłem w sieci RTV AGD trafiła się okazja cenowa przy otwarciu nowego sklepu w Wieluniu.
Sprawdziłem na stronie jak podaliście i wyszło "Data wysyłki 2014-12-02" "Kraj Polska"
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: MarekatDell » 01 kwie 2015, 15:48

Proszę bardzo :)
Dzięki i również, Pozdrawiam!


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Kr
Krzysiek
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:08

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Krzysiek » 07 kwie 2015, 14:23

Ma jeszcze jedno pytanie. Laptop zakupiłem jako prezent dla córki i dopiero w niedzielę 5 kwietnia został uruchomiony pierwszy raz. Gdy przeglądałem zawartość w plikach gwarancji to znalazłem zapis że jest ważna do 02.03.2017 roku trochę dziwne bo 24 miesiące dla mnie to od daty zakupu jest 21.03.2017 bo zakupiłem go 21.03.2015. Czy da się to wyprostować dzwoniąc albo pisząc do Della to co prawda tylko 19 dni albo aż 19 dni.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: MarekatDell » 08 kwie 2015, 12:36

Krzysiek pisze:Ma jeszcze jedno pytanie. Laptop zakupiłem jako prezent dla córki i dopiero w niedzielę 5 kwietnia został uruchomiony pierwszy raz. Gdy przeglądałem zawartość w plikach gwarancji to znalazłem zapis że jest ważna do 02.03.2017 roku trochę dziwne bo 24 miesiące dla mnie to od daty zakupu jest 21.03.2017 bo zakupiłem go 21.03.2015. Czy da się to wyprostować dzwoniąc albo pisząc do Della to co prawda tylko 19 dni albo aż 19 dni.



Witaj ponownie.

Gwarancja dla klienta jest liczona od dnia zakupu komputera, więc w przypadku zgłaszania usterki jest dla Ciebie ważny dokument zakupu. W przypadku zgłaszania naprawy gwarancyjnej, wystarczy wysłać skan lub zdjęcie dokumentu i gwarancja zostanie uznana. :idea:

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Kr
Krzysiek
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:08

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Krzysiek » 08 kwie 2015, 16:43

Oj to się uspokoiłem dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.


Da
Dario
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2017, 13:33

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Dario » 13 lut 2017, 13:54

Witam
Podepnę się pod temat. Otóż zakupiłem laptopa trzy dni temu. Założyłem konto na stronie Della. Po service tag okazało się że gwarancja biegnie już od kwietnia 2016 r. i trwa do kwietnia 2018 r. Jak to zatem jest. Przecież laptop zakupiono w sklepie i gwarancja powinna trwać od dnia zakupu do lutego 2019 r. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie i wytłumaczenie sytuacji.
Pozdrawiam


Re
Reisik
Posty: 4
Rejestracja: 23 lut 2017, 16:32

Re: Gwarancja na laptop???

Postautor: Reisik » 24 lut 2017, 08:31

Mam to samo. Kupiłem laptop 27 stycznia a gwarancja biegnie od 24 grudnia 2016 roku.


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]