DELL i partycja recovery

Wszystkie sprawy związane z Windows 7 - Forum Windows 7.
je
jessa
Posty: 1
Rejestracja: 15 lis 2013, 10:05

Re: DELL i partycja recovery

Postautor: jessa » 15 lis 2013, 23:52

Witam,
proszę o pomoc
Jestem kompletnie zielona w tych kwestiach a mam taki problem

Chce zrobić format dysku, potem podzielić go na dwie partycje i zainstalować nowy system
to mój pierwszy laptop, dotychczas robiłam format C i instalkę z płyty na stacjonarnym komputerze
próbowałam przez F8 wejść w "napraw", ale prosi o hasło, którego nie znam/nie pamiętam

Czy mogę jakoś odzyskać to hasło, ustawić nowe? Próbowałam kilku, których używam, ale bez powodzenia
Kiedy i jak zrobić partycje i jak zainstalować nowego Windowsa?


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: DELL i partycja recovery

Postautor: piotr_solek » 12 wrz 2015, 09:20

adwolf pisze:Podłączając się do dyskusji - czy istnieje jakieś oprogramowanie umożliwiające aktualizację / reinstalację partycji recovery ?
Jak wielkie są Wasze partycje ? Moja jest wielkości ok 750 MB


Tak jest, dell recovery and backup.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Mi
Mil101
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2016, 18:56

Re: DELL i partycja recovery

Postautor: Mil101 » 15 sty 2016, 19:16

Witam.