XPS 13 (9343) nie łączy z WiFi

Problemy związane z: Laptop Dell XPS
Op
Opi
Posty: 2
Rejestracja: 19 wrz 2016, 22:22

XPS 13 (9343) nie łączy z WiFi

Postautor: Opi » 19 wrz 2016, 22:29

Witam wszystkich,
Dzisiaj zakupiłem Dell XPS 13 (9343). Niestety laptop na duży problem z połączeniem się z WiFi. Inne komputery oraz telefony łączą się bez problemu. Nowy XPS połączy się na 2-3 minuty po czym znowu gubi sygnał. Czy ktoś miał już podobny problem i był w stanie go naprawić? Przyznam, że jestem laikiem w "tych" sprawach i ciężko jest mi coś zdziałać. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Dziękuję i pozdrawiam,
Opi


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: XPS 13 (9343) nie łączy z WiFi

Postautor: piotr_solek » 20 wrz 2016, 14:40

Jaki masz profil zasilania? Ustaw na max wydajność i sprawdź czy jest poprawa.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Op
Opi
Posty: 2
Rejestracja: 19 wrz 2016, 22:22

Re: XPS 13 (9343) nie łączy z WiFi

Postautor: Opi » 21 wrz 2016, 13:46

Oczywiście już to robiłem, ale szczególnych zmian nie zauważyłem.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: XPS 13 (9343) nie łączy z WiFi

Postautor: piotr_solek » 22 wrz 2016, 09:10

Podałeś wartości w przedziale, których ponoć laptop gubi zasięg. Szczególnych zmian nie uświadczysz. Możesz podłączyć się do innej sieci by sprawdzić czy problem się powtórzy. Jeśli będzie to dotyczyć jednego otoczenia sieciowego to skontaktuj się z administratorem sieci gdzie Cię rozłącza. Jako ciekawostka możesz pobrać sobie program typu inSSIDer (niewielki i prosty w obsłudze program do skanowania pasma radiowego wykorzystywanego przez sieci bezprzewodowe Wi-Fi) .


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.