Problem: Monitor DELL U2515h

Tu znajdziecie informacje o pozostałych sprzętach Dell. Serwery, komputery stacjonarne, peryferia itd.
sz
szewczu
Posty: 1
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:58

Problem: Monitor DELL U2515h

Postautor: szewczu » 02 wrz 2016, 00:00

Witam.

Zakupiłem dzisiaj monitor DELL U2515h.

Korzystam z MacBooka PRO 2014 Retina.

Monitor podłączyłem przez Display port do złącza Thunderbolt MacBooka. Wszystko szło super przez jakiś czas. A teraz nagle co parę minut monitor wyłącza się na sekundę i włącza, tak co 10 minut.

Durgi problem/pytanie:

Monitor jest obrotowy (funkcja PIVOT). Jak to działa? Trzeba sterowniki? Wyczytałem coś o czujniku albo podłączeniu przez kabel. Mam taki kabelek od monitora do usb komputera. Podłączyłem ale nie działa. Właśnie po tym podłączeniu powyższy problem zaczął występować. Odłączyłem ten kabel od laptopa ale problem dalej występuje. Nie znalazłem sterowników do monitora pod system MacOS.

Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś rozwiązanie?

Z góry wielkie dzięki za pomoc i rozwiązania.


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Problem: Monitor DELL U2515h

Postautor: AMSO » 02 wrz 2016, 06:33

1. To problem Maców one tak niestety mają. Działa działa i nagle coś się dzieje. Kabel masz oryginalny czy zamiennik? U mnie jak osoby przychodziły z zamiennikami to właśnie różnie bywało. Chodziło przerywało czasem był problem z rozdziałką, a czasem zupełnie obrazu nie było. Według mnie monitor będzie ok, ale rozwiązania Della nie są robione do Maca - niestety.
2. Pivot - to nie jest automatyczna funkcja musisz obrócić stronę o 90 stopni w karcie graficznej i obrócić samemu monitor. Sensory, o których wspominasz są raczej do odpowiedniego doboru jasności względem wpadającego do biura/mieszkania światła - autmatycznie dostosowywanie się. USB to nic innego jak hub usb nic poza tym.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)

Wróć do „Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]