Dell m6600 problem z...?

Problemy związane z: Laptop Dell Precision
de
deedee
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:15

Dell m6600 problem z...?

Postautor: deedee » 14 sty 2016, 20:23

Jestem zupełnie zielona w sprawach komputerów, więc nie mam pojęcia o co moze chodzic. Kupilam jakies 3 lata temu uzywanego Della m6600. Wczoraj podczas uzywania zawiesil sie wiec postanowilam go wylaczyc i trzymalam przez kilka sekund przycisk wylacz. Po wlaczeniu wcisnelam zgodnie z instrukcja F1, pozniej Uruchom normalnie i uwaga - po zalogowaniu sie na swoj profil zaczelo mi sie ladowac gg(ktore zawsze mam uruchamiane przy starcie) no i tak jakby... Na tym sie skonczylo - biale pole w miejscu gg, nie moge ruszyc myszka ani niczym, godzina sie nie zmienia no po prostu zawiesil sie. Odczekalam jakas godzine zostawiajac go tak i nic sie nie zmienilo wiec wylaczylam go tak jak porzednio. Dzisiaj myslalam, ze juz wszystko bedzie okej ale znow wlaczam i dwie minuty po zalogowaniu zawiesza sie. Prosze o wytlumaczenie jak dla przedszkolaka co powinnam zrobic i w jakiej kolejnosci - czy to moment w ktorum powinnam wlaczyc tryb awaryjny?


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell m6600 problem z...?

Postautor: piotr_solek » 21 sty 2016, 19:09

To nie problem z m6600 tylko z systemem i programami tam zainstalowanymi lub dysk do wymiany (zrób test smart). Przywróć ustawienia fabryczne lub reinstalacja systemu.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Ma
Max
Dellmania User
Posty: 64
Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32

Re: Dell m6600 problem z...?

Postautor: Max » 27 lut 2016, 01:41

Witaj deedee