Przepisanie wlasnosci laptopa ze sklepu na siebie

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Przepisanie wlasnosci laptopa ze sklepu na siebie

Postautor: Portal » 07 cze 2015, 18:49

Witam
Co daje i czy jest to konieczne aby przepisać dany laptop na siebie ? bo na razie widnieje nazwa sklepu (firmy ) w której został zakupiony ?
jeżeli tak to czy ktoś może podać bezpośrednio link do strony dell..bo nie mogę znaleźć tego..


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Przepisanie wlasnosci laptopa ze sklepu na siebie

Postautor: MarekatDell » 07 cze 2015, 22:27

Jeżeli komputer został zakupiony poza UE, wtedy należy wypełnić formularz przeniesienia własności.
Pod tym linkiem wypełnisz formularz - http://dell.to/1AULZtj


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Re: Przepisanie wlasnosci laptopa ze sklepu na siebie

Postautor: Portal » 08 cze 2015, 07:38

dzieki za infomacje, kupiony w polskiej sieci sklepów komputerowych, czyli nic nie muszę robić. Myślałem ze dotyczy to wszystkich komputerów, także tych kupionych w polskich sklepach.


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Przepisanie wlasnosci laptopa ze sklepu na siebie

Postautor: MarekatDell » 08 cze 2015, 08:58

Portal pisze:dzieki za infomacje, kupiony w polskiej sieci sklepów komputerowych, czyli nic nie muszę robić. Myślałem ze dotyczy to wszystkich komputerów, także tych kupionych w polskich sklepach.


W takim razie nie musisz wypełniać formularz :idea: ;)


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]