Witam,
Mam problem nie tyle poważny co uciążliwy. Posiadam Della Vostro 3360 i do logowania zawsze używam czytnika linii papilarnych. Problem z czytnikiem polega na tym iż po kilku zalogowaniach, uśpeniaiach przy czytniku pojawia się czerwony wykrzyknik i przestaje on działać. Restart komputera pomaga, ale nie zawsze jest on możliwy. 
Po formacie komputera problem pozostaje.
Będę wdzięczny za pomoc
			
									
									Problem z czytnikiem lini papilarnych dell vostro 3360
- 
				niezastapionyni
 - Posty: 1
 - Rejestracja: 16 kwie 2015, 14:38
 
- 
				KaroolciaKa
 - Dellmania SuperUser
 - Posty: 262
 - Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
 
Re: Problem z czytnikiem lini papilarnych dell vostro 3360
Witaj 
Aktualizowałeś sterownik? Może niepoprawnie działa. Ewentualnie spróbuj go wyinstalować i zainstaluj od nowa, ale proponuję najpierw go zaktualizować za pomocą Dell Update.
			
									
									Aktualizowałeś sterownik? Może niepoprawnie działa. Ewentualnie spróbuj go wyinstalować i zainstaluj od nowa, ale proponuję najpierw go zaktualizować za pomocą Dell Update.
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
						- MarekatDell
 - Dell Polska
 - Posty: 429
 - Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
 
Re: Problem z czytnikiem lini papilarnych dell vostro 3360
Witaj,
Pod tym linkiem pobierz odpowiedni sterownik - http://dell.to/1JPdPqG
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag komputera. Przyjrzę się tej sprawie.
			
									
									Pod tym linkiem pobierz odpowiedni sterownik - http://dell.to/1JPdPqG
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag komputera. Przyjrzę się tej sprawie.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
						Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

