Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Pe
Petrde
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2015, 21:29

Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Postautor: Petrde » 07 mar 2015, 21:34

Witam, mam problem z laptopem. Chciałem wymienić matrycę ponieważ jest wylana.Proszę o pomoc w doborze nowej, linki, wycenę nowej matrycy. Pozdrawiam. Proszę o szybką odpowiedź. Dodam że laptop jest na gwarancji jeszcze 2 lata, czy wymiana w ramach gwarancji jest możliwa?


cr
craces
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2015, 18:02

Re: Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Postautor: craces » 09 mar 2015, 21:44

Zależy w jaki sposób doszło do zniszczenia i jak jesteś w stanie to udowodnić. No i nie wiem też jaki "rodzaj" gwarancji masz. Nie wiem czy firmy w PL oferują coś takiego ale wiem np. że w Szkocji można wykupić gwarancje od wszelkich zniszczeń. Wtedy obojętnie czy ci spadnie, czy pies pogryzie czy utopisz go w WC przyjmą go i naprawią lub wymienią na nowy.
Co do ceny matrycy to widzę, że na allegro stoją po 300-350zł + wysyłka no i ewentualny montaż, chyba że zrobisz to sam.


Dell E4300
soon : PR02X + SSD
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Postautor: MarekatDell » 10 mar 2015, 10:57

Witaj,

w przypadku mechanicznego uszkodzenia matrycy, proszę się skontaktować z naszym wydziałem pozagwarancyjnym, gdzie uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania i również wycenę nowej matrycy. Numer telefonu: 022 5795 700 :idea:


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Pe
Petrde
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2015, 21:29

Re: Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Postautor: Petrde » 11 mar 2015, 11:41

Witam, dziękuję za odpowiedzi. Oddałem laptop do naprawy, serwisant zauważył, iż jedna ze śrubek mocujących matrycę nie była dokręcona, co mogło doprowadzić do wylania matrycy podczas czyszczenia ekranu. Czy mogę się w jakiś sposób starać o wymianę tej matrycy przez producenta w związku z wadą o której nie mogłem mieć pojęcia? Dodam ze podczas czyszczenia ekranu w tym miejscu ekran "wpadał w obudowę" co myślę było przyczyną uszkodzenia. Pozdrawiam.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspiron 15 (3542, Early 2014) - WYMIANA MATRYCY

Postautor: MarekatDell » 12 mar 2015, 14:25

W tej sprawie skontaktuj się z naszym wydziałem wsparcia pozagwarancyjnego pod numerem - 022 5795 700.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]