PRZYGODA Z INSPIRON 7537 , uwaga na serwis i ten model lapka

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ma
maxxio27
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2014, 14:15

PRZYGODA Z INSPIRON 7537 , uwaga na serwis i ten model lapka

Postautor: maxxio27 » 11 lut 2014, 15:24

Witam , może tutaj pokrótce opisze problem z Dellem .
Zamówiłem nówkę sztukę 7537 Inspirona czyli prawie XPSa , aluminium , itd. wypasiony ile wlezie :)
FHD , dotykowa matryca , 256gb SSD , i7-4500u , 16gb ram , czekałem 2 tygodnie aż fabryka w chinach go dla mnie wyprodukuje .

Dostaje lapka , nie działa podświetlenie klawiatury , więc za telefon i dzwonie do serwisu -serwis NBD czyli 24 godziny powinni być u mnie , ale że klawiatura nietypowa musze poczekać tydzień czasu w międzyczasie wychodzi kwiatek że nie działa jedno USB , i na dodatek laptop ma tendencje do zmiany jasność podświetlenia matrycy w takt pulsującej kontrolki dysku twardego , wiec za telefon dzwonie do serwisu , mają przysłać serwisanta z klawiatura i płytą . Za tydzień przyjeżdża , gburowaty człowieczek który wymienił płytę i klawiaturę przy okazji rysując aluminiową obudowę , oczywiście nie zmieniło to objawów przygasania podświetlenia , a wygląda to na złe zaprojektowaną płytę bo występuję też przy maksymalnej jasności , po prostu coś mocniej obciąża gałąź zasilania matrycy i takie kwiatki :)
Ale dalej zgłosiłem porysowaną obudowę i przygasanie podświetlenia , laptop pojechał do Della , wymieniono obudowę porysowaną technika Della , po raz drugi wymieniono płytę , oraz touchpad którego nie zgłaszałem do naprawy :)
Teraz szykuje się następna reklamacja , sieć WIFI łączy się na 270mbps , a prędkość po sieci pomiędzy komputerami 2-3 mbajty a wcześniej było 12mbajtów , no i oczywiście zgłoszę też nadal przygasanie podświetlenia .

Wkurza mnie ten laptop , taka kupa pieniędzy , ostatnio wpadł mi w ręce Inspiron v3521 , plastikowy tani laptop , żadnego przygasania spasowane plastiki jak trzeba i wszystko tam działa poprawnie , Dell spada na psy ze swoją jakością sprzętu , masakra

PS . zgłosiłem lapka na serwis , tym razem znowu do wymiany płyta , matryca i teraz nie wiem może zasilacz :D super sprawa ile razy można serwisować bezmyślnie sprzęt , chyba tym razem serwisantowi jak będzie nie tak nie podpisze kwitka że coś wymieniał bo po co skoro nic ma się nie zmienić , tylko znowu mają mi porysować obudowę :)


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: PRZYGODA Z INSPIRON 7537 , uwaga na serwis i ten model l

Postautor: MarekatDell » 19 lut 2014, 15:35

Witaj, prośba abyś skontaktował się ze mną przez prywatną wiadomość, podając service tag.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
sp
spiderprzemek
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2014, 01:34

Re: PRZYGODA Z INSPIRON 7537 , uwaga na serwis i ten model l

Postautor: spiderprzemek » 12 maja 2014, 01:39

bardzo chętnie posłuchałbym jeszcze jakiś konstruktywnych opinii na temat tego notebook'a.
Bardzo mi przypadł do gustu ze względu na to kute aluminium i ogólnie dobre spasowanie, ale tego typu historie skutecznie mnie zniechęcają ;/


Może ktoś coś jeszcze doda : na plus albo na minus? cokolwiek ;)


os
osi24
Posty: 1
Rejestracja: 27 sie 2014, 10:56

Re: PRZYGODA Z INSPIRON 7537 , uwaga na serwis i ten model l

Postautor: osi24 » 07 paź 2014, 10:30

Mam dokładnie taki sam problem z przygasaniem podświetlania matrycy :-(


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]