Problem z modułem WiFi V3360

Problemy związane z: Laptop Dell Vostro
Ca
Caddy
Posty: 3
Rejestracja: 19 lis 2011, 21:31

Problem z modułem WiFi V3360

Postautor: Caddy » 01 lip 2014, 19:32

Witam, mam problem z moim vostro 3360 (nie wiedzialem czy zamieścić to w hardware czy software, bo tak właściwie nie wiem gdzie jest problem, generalnie przeszukałem fora, równiez info brak) Mianowice kilka dni temu siedziałem w internetach i nagle komputer zgubił sygnał wifi, co mnie nie zdziwiło, bo mój pokój jest daleko od routera (linksys) i czasami coś takiego się zdarzało, problem polega na tym, ze nawet kiedy potrzedłem do skrzynki na odległośc metra nie to, że sygnał był sałby, w ogóle go nie było, laptop nie potrafił wyszukać jakiejkolwiek sieci, wszystkie inne urzadzenia łaczą się bez problemu z wifi więc wina lezy po stronie laptopa, sprawdziłem w menedżerze urządzeń w drzewku Network adapters (mam win7 po angielksu wiec nie wiem jak to brzmi po polsu) i obok dell wirellesó i incy takich jest Microsoft Teredo Tunneling Adapter z ikonka z żółtym trójkacikiem, wywaliłem to, ponownie zainstalowałem, wszystko to samo, mój nadworny informatyk piewszy raz się z czymś takim spotkał i twierdzi, ze reinstalka systemu moze nie pomóc, bo może być to wina jakiegoś podsespołu. Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia? Co robić, od razu format czy jeszcze coś podziałać? Przepraszam za błedy, ale piszę na starym compaqu i odzwyczaiłem się już od jego klawiatury, a nie mam za duzo czasu.
Pozdrawiam i licze na pomoc.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Problem z modułem WiFi V3360

Postautor: MarekatDell » 02 lip 2014, 13:08

1. Uruchom network troubleshooter (PPM na ikonę sieci na pasku zadań, następnie Troubleshoot problems)
2. Wciśnij kombinację klawiszy Fn + F2 - sprawdź czy laptop widzi sieć bezprzewodową.
3. Jeśli siec bezprzewodowa jest widoczna, spróbuj się z nią połączyć.
4. Jeśli siec bezprzewodowa jest niewidoczna uruchom laptopa w trybie awaryjnym z obsługą sieci.
5. Jeśli w trybie awaryjnym z obsługą sieci laptop siec bezprzewodowa jest widoczna i możesz się z nią połączyć, przeskanuj komputer dobrym antywirusem lub zrób recovery systemu.
6. Jeśli w trybie awaryjnym z obsługą sieci sieć bezprzewodowa jest niewidoczna, wyłącz laptopa, odłącz zasilacz i baterię i zrób reseat karty WIFI i kabli od anten. ( Karta znajduje się pod klapką przykręconą na jedną śrubkę na spodzie laptopa)
7. Włącz laptopa, idź do power options - wireless adapter settings - zmień na: Max performance on battery
8. Zaktualizuj BIOS oraz sterownik do karty WLAN z http://www.dell.pl podpinając się pod router złączem RJ45.
9. Jeśli masz macafee antivirus, usuń go.

Daj znać co i jak.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2014, 14:47 przez MarekatDell, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Ca
Caddy
Posty: 3
Rejestracja: 19 lis 2011, 21:31

Re: Problem z modułem WiFi V3360

Postautor: Caddy » 02 lip 2014, 14:34

Problem był tak prosty, że wstyd mówić, okazało się, że przez przypadek wyłaczyłem moduł wifi Fn+F2, dzięki za pomoc, temat do kosza


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Problem z modułem WiFi V3360

Postautor: MarekatDell » 02 lip 2014, 14:51

Caddy pisze: mój nadworny informatyk piewszy raz się z czymś takim spotkał i twierdzi, ze reinstalka systemu moze nie pomóc, bo może być to wina jakiegoś podsespołu.


Zdarza się.. i wiesz co, zmień informatyka :lol:


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Vostro”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]