INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Gr
Gregor90
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2014, 17:10

INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: Gregor90 » 18 lut 2014, 17:22

Witam!

2 tygodnie temu kupiłem della 3520 i mam pewien problem z ekranem. Co jakiś czas na ekranie pojawiają się dziwne znaki i paski. Problem znika po kilku sekundach. Macie jakiś pomysł, co może być przyczyną?

Dzięki!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: MarekatDell » 19 lut 2014, 15:22

Czy ten sam problem występuje po podłączeniu laptopa pod monitor zewnętrzny lub telewizor?
Czy dzieje się to w momencie poruszenia obudową matrycy ( zamykanie, otwieranie laptopa)?


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Gr
Gregor90
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2014, 17:10

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: Gregor90 » 20 lut 2014, 12:22

Problem nigdy nie wystąpił przy poruszaniu obudową. Dzisiaj podłączyłem drugi monitor i sprawdzę, czy będzie na nim to samo.
Dzięki


Gr
Gregor90
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2014, 17:10

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: Gregor90 » 03 mar 2014, 10:37

Witam. Po kilku dniach testów z podłączonym drugim monitorem do gniazda problem nie występuje ani na dodatkowym ekranie ani na laptopie.

Gdy odłączę dodatkowy ekran znowu pokazują się te dziwne pasy, co jakis czas..:(


al
alikk1
Posty: 4
Rejestracja: 15 maja 2014, 17:04

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: alikk1 » 15 maja 2014, 18:01

hej
sorry ze odkopuje stary temat ale nigdzie nie mogę znaleźć pomocy dotyczacej mojego problemu
Inspiron 3521 - chce podłączyć drugi monitor (VGA) do laptopa. Zakupiłem kabel HDMI-VGA . Po podłaczeniu komputer nie wykrywa drugiego monitora w zaden sposob. po restarcie nadal bez zmian. jakies pomysł ? bedę baaaardzo wdzięczny :) !


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: MarekatDell » 19 maja 2014, 14:49

Jest to awykonalne, a procent działających konwerterów jest znikomy. Pomijając fakt, że za pomocą samego kabla zakończonego z jednej strony wtykiem HDMI a z drugiej D-SUB nie wykonasz konwersji sygnału z cyfrowego na analogowy.

Pozdrawiam.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
al
alikk1
Posty: 4
Rejestracja: 15 maja 2014, 17:04

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: alikk1 » 22 maja 2014, 10:32

Dzieki za odpowiedź!
Co powinienem teraz zrobic - wymienic monitor na taki z wyjściem HDMI ??
czy kupic przejsciowkę [taką w formie kwadratowego opakowania z wychodzacym kabelkiem HDMI] i spróbować ?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: INSPIRON 3520- PROBLEM Z EKRANEM

Postautor: MarekatDell » 22 maja 2014, 11:09

Sygnał cyfrowy i analogowy są tak różne, że chcąc pozostać przy aktualnym monitorze będziesz potrzebował do tego konwerter, a koszt dobrej jakości konwertera to więcej niż 100 PLN. Rozwiązaniem może być zakup kabla HDMI - DVI i wymiana monitora na taki ze złączem DVI, koszt kabla to od 15 PLN w górę, używany monitor ze złączem DVI kupisz od 80 PLN w zależności od rozmiaru matrycy. Nowy monitor z HDMI to od 400 PLN w górę. Oczywiście podaję tutaj koszt orientacyjny, według własnej obserwacji portali aukcyjnych.

Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy i ile chcesz zainwestować.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]