Dell Inspiron N5110, poważny problem.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Gu
Guma93
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2012, 21:04

Dell Inspiron N5110, poważny problem.

Postautor: Guma93 » 07 paź 2012, 21:43

Witam,

Posiadam laptopa firmy dell (nazwa w temacie, a dokładniejsze specyfikacje na dole posta) i mam z nim spore problemy. Przede wszystkim komputer ma problem z jakimikolwiek czynnościami związanymi z połączeniem internetowym, typu oglądanie filmu na YT - po pewnym czasie film zacina się na jakieś 2 sekundy razem z całym komputerem, dźwięk (na te 2 sekundy) staje się cyfrowy dosłownie jakby przez ten czas komputer dostawał mega przeciążenia, obraz zacina się, kursor zacina się, gdy 2 sekundy miną wszystko wraca do normy, ale znowu po jakimś czasie proces ten się powtarza, mam tak odkąd kupiłem laptopa. Ta sama sytuacja jest podczas grania w gry typu League of Legends - 2 sekundy przeciążenia, ten dziwny dźwięk, zastój obrazu i znowu wszystko działa). Ogólnie gry, które powinny działać bez problemu (zazwyczaj online, ale nie tylko) przycinają się niezależnie od ustalonych ustawień grafiki itd. Nie wiem co może być tego przyczyną, podejrzewałem kartę sieciową bo np. nie mogłem włączyć gry Assasin's Creed z włączonym wi-fi, musiałem odłączyć się od sieci i dopiero wszystko jako-tako chodziło, jednak po wyłączeniu tej karty w menadżerze urządzeń gry nadal wolno chodziły. Szukałem tego problemu na rozmaitych forach, jednak bez rezultatu. Nie wiem co mam robić i uprzejmie proszę o pomoc.

Pozdrawiam, Guma93.

Specyfikacje:
Intel Core i5 second gen 2410M 2.3GHz
Windows 7 64 Bit
6GB DDR3 RAM
640GB Hard drive
Nvidia 1GB GT525M.


e-
e-help24eu
Dellmania User
Posty: 118
Rejestracja: 29 mar 2012, 18:52

Re: Dell Inspiron N5110, poważny problem.

Postautor: e-help24eu » 07 paź 2012, 23:13

.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 09:11 przez e-help24eu, łącznie zmieniany 1 raz.


Gu
Guma93
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2012, 21:04

Re: Dell Inspiron N5110, poważny problem.

Postautor: Guma93 » 08 paź 2012, 18:57

Witam,

Dzięki za szybką odpowiedź, odinstalowałem antywirusa i póki co wszystko wygląda na sprawne. Napiszę za parę dni czy wszystko jest w porządku. Jeszcze raz, wielkie dzięki.

Pozdrawiam, Guma93.


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika