Częstotliwość odświeżania dell latitude d820.

Problemy związane z: Laptop Dell Latitude
sy
sylwiaaa7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2010, 21:08

Częstotliwość odświeżania dell latitude d820.

Postautor: sylwiaaa7 » 14 wrz 2010, 21:13

Witajcie. Mój problem polega na tym, że strasznie miga mi ekran, wszystko jest jakby niewyraźne. Wydaje mi się, że chodzi o częstotliwość odświeżania. Próbowałam ją zmienić, ale nic z tego. Obecnie ta częstotliwość wynosi u mnie 60Hz i nie można dać ani więcej ani mniej. Jeśli ktoś mógłby napisać mi co mam zrobić, to byłabym bardzo wdzięczna. ; )
Dodam, że jestem tutaj nowa i nie znam się jakoś specjalnie dobrze na komputerach, więc prosiłabym o jasne odpowiedzi :D
Pozdrawiam!


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Częstotliwość odświeżania dell latitude d820.

Postautor: DELLMania » 14 wrz 2010, 21:28

Jeśli jest to ekran Twojego laptopa a nie podłączonego do niego monitora (dodatkowego) to 60Hz jest OK. Wg mnie jest jakiś problem z kartą graficzną lub samą matrycą (może to być inwerter). Proponuję serwis który zbada Twojego laptopa.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
sy
sylwiaaa7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2010, 21:08

Re: Częstotliwość odświeżania dell latitude d820.

Postautor: sylwiaaa7 » 15 wrz 2010, 20:06

Ok, dzięki za pomoc :D Myślałam, że uda się coś zrobić w domu, ale jednak pozostaje tylko serwis. Jeszcze raz dzięki!


Se
Seroslav
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:06

Re: Częstotliwość odświeżania dell latitude d820.

Postautor: Seroslav » 21 wrz 2010, 00:11