Dell Studio XPS 16

Problemy związane z: Laptop Dell XPS Studio
cr
crook
Posty: 4
Rejestracja: 08 sie 2010, 17:33

Dell Studio XPS 16

Postautor: crook » 08 sie 2010, 17:55

Witam.

Niedawno kupiłem laptop taki jak w temacie wszytko pięknie aż do dnia kiedy to zajrzałem do menedżera urządzeń i okazało się że konfiguracja jest nie do końca taka jaka zamawiałem i mam na fakturze.
Mianowicie chodzi o kartę graficzną zamawiałem ATI Radeon HD565v a dostałem ATI Radeon HD4670.
Dzwoniłem do działu reklamacji i zostałem poinformowany że mogę wymienić laptopa na takiego z grafika 565v ale już dostane słabszy procesor bo I7 już im się skończyły a poza tym to system źle wykrywa nazwę bo to są dwie takie same karty i stąd ten problem że menedżer mi pokazuje grafikę 4670.

Powiem tak jeśli Dell tak załatwia wszystkich swoich klientów to chyba nie zasługuję na taką dobrą renomę jaką posiada.

Szukałem informacji na temat tych dwóch kart i wynika że są na tym samym chipsecie i mają te same prędkości ale 565v jest następczynią 4670 więc osiągi mogą być już różne.

Może ktoś wie dokładnie czym jeszcze różnią się te dwie karty?

A i jeszcze jedno pytanie do posiadaczy XPS, czy wam też ten laptop tak piszczy?

PS Jeśli mi nie wymienią grafiki na taką jak chcę to mogę domagać się rekompensaty ze strony della w postaci np dodatkowego akcesorium jakim np jest modem WWAN?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Dell Studio XPS 16

Postautor: DELLMania » 09 sie 2010, 11:25

A jak wpiszesz Service TAG na stronie Dell to jaki sprzęt pokazuje że powinieneś mieć ?

http://support.dell.com/support/downloa ... 1&impid=-1

Wybierz tam Change your product, wpisz swój Service TAG i zobaczysz co masz za sprzęt, jaką gwarancję itd. Kupowałeś bezpośrednio z Dell Polska czy od partnerów Dell ?


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
cr
crook
Posty: 4
Rejestracja: 08 sie 2010, 17:33

Re: Dell Studio XPS 16

Postautor: crook » 14 sie 2010, 17:55

Więc po wpisanie service tag jako kartę graficzna pokazuje: "KARTA GRAFICZNA : ZINTEGROWANA 1GB ATI R"
Tekst jest poprostu ucięty.
A w zakładce z gwarancją:
Description: CAR
Provider: DELL
Warranty Extension Notice *: No
Start Date: 7/16/2010
End Date: 7/17/2011
Days Left: 337


Sprzęt zamawiany na stronie Dell-a

Przepraszam że długo nie odpisuje ale jestem kierowcą i nie zawsze mam internet.


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Dell Studio XPS 16

Postautor: DELLMania » 16 sie 2010, 13:18

Wg mnie jeśli masz niezgodność sprzętu z tym co zamawiałeś to jest to podstawa do wymiany na nowy egzemplarz, spełniający warunki zamówienia. Serwis pewnie będzie się starał przekonać Ciebie że to jest to samo, ale skoro zamówienie nie zgadza się ze sprzętem który dostałeś. Jak zamawiałeś sprzęt to mailem dostałeś na pewno pełną specyfikację zamawianego laptopa. Sprawdź co tam jest napisane. Jeśli tam masz wymieniony model niżej to nic nie zrobisz, ale jak masz tam wylistowane że Twój model jest wyższy, a zamontowany masz niższy to jest to podstawa aby reklamować. Towar niezgodny ze specyfikacją i zamówieniem. To tak jak byś zamówił opony do samochodu i przysłali by Tobie zeszłoroczny model. Niby działa ale technicznie gorsze.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
cr
crook
Posty: 4
Rejestracja: 08 sie 2010, 17:33

Re: Dell Studio XPS 16

Postautor: crook » 16 sie 2010, 21:55

No i mówiłem im że to jest co innego niż zamawiałem a dzwonili do mnie juz nawet nie wiem ile razy nawet jestem juz na "TY" z kobietą która obsługuje moja reklamację.
Zamówienie składałem 12 lipca laptopa dostałem 28 lipca a reklamację zgłosiłem 2 sierpnia czyli juz bujam się z nimi dwa tygodnie, a głownie chodzi o to że twierdzą że nie mają już takich procków jaki ja zamawiałem i jeśli dostane laptopa to ze słabszym procesorem zamówiłem i7 720QM.

Poprostu mam już ich dość i powiedziałem że w zamian za słabszą grafikę chcę modem WWAN i Pani z działu reklamacji "zobaczy co da się zrobić abym otrzymał to co chcę".

Jednym słowem masakra.


Wróć do „Laptopy Dell XPS Studio”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]