XPS M1710 wadliwe karty

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Ja
Jan32
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2012, 21:26

XPS M1710 wadliwe karty

Postautor: Jan32 » 17 lut 2012, 21:41

Witam w sumie to z ciekawości tu piszę i dziwię się że jest coś takiego jak dell mania . Może napiszę co mnie boli , przez 6 lat używałem lapka fs Amilo i było ok ale zachciało mi sie zmian na coś mocniejszego niestety trafiłem na della jak wyżej xps-a i po 4 miesiącach zadowolenia padło mi gniazdo mic. ( roz łączy raz nie ) ale zwala mnie z nóg problem z kartą na pokładzie mam 7950gtx super karta była przez 4 miechy teraz używam bez sterów z małymi artefaktami czyli uszkodzoną. Podobno stały problem w lapkach della ano żebym wiedział wcześniej ale to jeszcze nic niby trudno wadliwa serja g-forcow . Ale co teraz za naprawę zaśpiewali mi 500 pln. Dell ma w du..ie laptopa po gwarancji ale naprawa za 500 odwlecze kolejną usterkę na jakiś czas. Laptop wart około 1200 PLN i dokładać połowę ceny po to aby używać go parę kolejnych miesięcy. Bo brak układów BGA bez wad aby pozbyć się usterki na amen nie wspomnę że ta zajebista super firma dell powinna bezpłatnie usuwać wady fabryczne niezależnie od gwarancji . Pozdrawiam fanów tej beznadziejnej dla użytkownika marki jaką jest dell.


Awatar użytkownika
Iwona
Dellmania User
Posty: 81
Rejestracja: 23 lip 2008, 07:54

Re: XPS M1710 wadliwe karty

Postautor: Iwona » 11 kwie 2012, 10:11

Propozycja to wejście na Ebay.pl Możesz nabyć kartę Go 7900 za około 80 Euro Przy zastosowaniu oprogramowania do wymuszania chłodzenia I8KFANgui możesz popracować jakieś 3 latka. Za 3 latka albo wymiana znowu karty w całości, albo przesiadka na coś znacznie lepszego. PS czytaj wczesniej recenzje nie tylko w POLSCE ale i na zagranicznych forach. Sprawdzaj wpisując poszczególne komponenty. i tak np. Acer swojego czasu miał problem z zawiasami które wyłamywały tylną klapę. Tak więc nie ma producenta, który by czegoś nie sknocił.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]