xps 1421x bez tożsamości, nierozponzawalny kod produktu

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Sa
Sadripper
Posty: 1
Rejestracja: 19 paź 2014, 16:49

xps 1421x bez tożsamości, nierozponzawalny kod produktu

Postautor: Sadripper » 19 paź 2014, 17:07

Witajcie,

witam wszystkich uprzejmie. Zarejestrowałem się na forum, bo nie mam już innych pomysłów, jak się ratować i co robić.

Sprawa wygląda następująco:
Kupiłem "nowego" (jak się okazało później, nie całkiem nowego) della xps 14. Kupiłem go na fakturę, za sporą kwotę. Po pięciu dniach, kiedy dotarł zakupiony office i mogłem zacząć go używać (to komputer do pracy), zauważyłem jaśniejszą plamkę na ekranie. Widoczną tylko na jasnym tle. Zgłosiłem to sprzedawcy i dostałem odpowiedź, która natychmiast mnie uczuliła na dalsze działania - otóż sprzedawca, nie widząc komputera, napisał, że to musi być uszkodzenie mechaniczne.

Mam już ekspertyzy z dwóch serwisów, które to wykluczają, więc postanowiłem sprawdzić, co na to dell.

I tu zaczynają się schody.

Ani Polska, ani Niemiecka, ani Brytyjska, ani Amerykańska strona dell nie rozpoznają kodu produktu i kodu serwisowego. Nie mam pojęcia, co dalej - jak sprawdzić, skąd ten komputer się wziął, na jaki rynek był wypuszczony i w jakiej konfiguracji (okazało się bowiem, że pod blaszką na spodzie nie ma dwóch śrubek!).

Nie jestem w stanie nawiązać kontaktu email z dellem, bo niezależnie od strony wyrzuca błąd kodu komputera.

Byłem osobiście w dellu w pl i tam twierdzą, że nic nie mogą zrobić, bo ich system nie rozpoznaje kodu komputera. Ze sprzedawcą będę walczył rękojmią, bo to jedyna droga, ale muszę też wiedzieć, co to w ogóle za komputer i co mi wcisnęli, bo to dodatkowy argument, żeby zmusić ich do działania.

ps. w czasie osobistej wizyty dell potwierdził, że przebarwienie to wada podlegające naprawie gwarancyjnej, ale - nie zrobią jej, bo nie wiedzą, co to za komputer.

Pomóżcie proszę, bo nie wiem już, co dalej.

ps,2 - jeśli nie ten dział, bardzo proszę o przeniesienie postu do odpowiedniego, a nie wyrzucanie.

ps3. kod z naklejki to ffkkds1


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: xps 1421x bez tożsamości, nierozponzawalny kod produktu

Postautor: MarekatDell » 21 paź 2014, 17:02

Witam,

W pierwszej kolejności poproszę o usunięcie numeru ST we wpisie rozpoczynającym wątek, z uwagi na politykę prywatności. Nie należy udostępniać tego numeru do wiadomości publicznej.

Skoro dokonałeś zakupu urządzenia opisanego jako nowe, na fakturę, a sprzęt okazuje się być niewiadomego pochodzenia z brakiem możliwości serwisu, taką sprawę trzeba zgłosić odpowiednim instytucjom i dochodzić swych praw u sprzedawcy, bo to on - nie producent, jest z Tobą związany umową kupna - sprzedaży.

Jeśli sprzedawca nabył ten sprzęt legalnie, winien być w stanie to udowodnić podając numer zamówienia, który otrzymał od swojego dystrybutora.

Pozdrawiam.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]