Serwis DELL-a a klent

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
wi
wiesiek21
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2010, 09:56

Serwis DELL-a a klent

Postautor: wiesiek21 » 27 lut 2010, 17:46

Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: DELLMania » 01 mar 2010, 17:03

Dowiemy się na jaki mail można pisać ewentualne zażalenia.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: DELLMania » 01 mar 2010, 17:43

Wszyscy klienci Dell Polska mogą pisać maile na adres: pl_support_tech@dell.com
To jest mail serwisu technicznego w Polsce.

Jeśli chodzi o serwis techniczny US to jest kilka opcji:
http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dellcare/contact_technical_support?c=us&l=en&s=gen


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: Portal » 23 cze 2010, 14:09

cz na ten adres (pl_support_tech@dell.com ) mozna zglaszac problemy z laptopem (sprzetem , systemem operacyjnym) proszac o pomoc w rozwiazaniu problemu ?
w jakim czasie DELL ma odpowiedziec / odpowiada ?


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: DELLMania » 23 cze 2010, 14:35

Tak, można na niego pisać. Powinni odpisywać w ciągu 24h, ale z tym jest niestety różnie. Czasami wcale nie odpisują. Pisząc maila do Dell należy pamiętać o podaniu numeru Service Tag. Bez tego pomoc jest niemożliwa.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: Portal » 23 cze 2010, 14:40

no wczoraj napisalem , ladnie opisalem problem , podalem swoje dane oraz numer seryjny laptopa - zero odzewu :( (dodam ze mam gwarancje CAR)


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: DELLMania » 24 cze 2010, 15:57

Serwis Dell jak każdy inny złożony jest z..... ludzi. Czyli bywa że mają wszystko w d***...


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
hi
historiavin
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2011, 13:41

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: historiavin » 12 mar 2011, 13:57

wiesiek21 pisze:Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu


Źródło tych rewelacji ?

Każdy klient powinien w ramach swoich możliwości umysłowych przeczytać zasady gwarancji i usługi serwisowej. Klienci którzy posiadają "skilla" czytania dowiedzieli by się że serwisowanie polega zarówno na wymianie wadliwych komponentów na nowe jak i na części "refurbished".


ka
kalat
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 2011, 14:58

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: kalat » 16 lis 2011, 08:43

Od kilku dni próbuję skontaktować się z serwisem poprzez maila....

Klikając na stronie http://support.euro.dell.com/support/to ... ~ck=anavml

w wyniku otrzymuję:
An error occurred while processing your request. Please click here to return to the home page.
Czy ktoś z was też ma takie problemy czy też wina leży po mojej stronie?
Próbowałem z różnych przeglądarek, w pracy i z domu...

A może to rzekomo wspaniały serwis Dell-a ma wszystko w d...., a najlepiej niech ludzie czekają na połączenie telefoniczne z operatorem?


Dell Vostro 3550 i5-2410 8GB 500GB HD6630
Fi
Filips
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2012, 08:24

Re: Serwis DELL-a a klent

Postautor: Filips » 14 kwie 2012, 13:19

wiesiek21 pisze:Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam


Jasne, szczegolnie w USA! Tam prawnie ustanowione jest, ze firmy moga zamieniac uszkodzone czesci na refurbished, a nie calkiem nowe. Poza tym pomysl czasem o srodowisku, a nie tylko o wlasnym czubku nosa.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]