Problem z matrycą Dell Precision 7730

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Wa
Waleczne_Serce
Posty: 3
Rejestracja: 30 cze 2020, 17:03

Problem z matrycą Dell Precision 7730

Postautor: Waleczne_Serce » 07 sty 2021, 12:42

Witam, od jakiegoś czasu męczą mnie problemy z matrycą. Problem pojawia się po wygaszeniu ekranu, sporadycznie się pojawia ale jest irytujący. Gdy zostawię komputer i gdzieś odejdę czasem lecz nie przy każdym wygaszeniu ekranu. Po włączeniu komputera ze stanu wygaszonego ekranu występuje migotanie matrycy. Ponadto pojawiają się na rogach paski takie jak na poniższych zdjęciach. Efekt ten występuje nawet po włączeniu od nowa komputera, czasem za trzecim uruchomieniem komputera włącza się normalnie. Występuje to rzadko, ale występuje. Gdy pojawiają się paski, to nawet po uruchomieniu komputera od razu gdy tylko zaświeci się matryca na starcie są te paski. Efekt ten pojawił się od pewnej aktualizacji po pewnym czasie i występuje cyklicznie co jakiś czas. Czym jest to spowodowane ? Komputer ma już niecałe pół roku i jestem jego pierwszym właścicielem. Wymieniane miałem tylko głośniczki dotychczas. Wcześniej działał normalnie, jak to naprawić ? Komputer był bardzo drogi a taki problem mam pierwszy raz w życiu. Nigdy nie miałem problemów takich z wcześniejszymi laptopami. To moja pierwsza matryca 4K
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]