Moje wspomnienia

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
mi
mily
Posty: 3
Rejestracja: 05 paź 2020, 10:57

Moje wspomnienia

Postautor: mily » 05 paź 2020, 11:17

Do tej pory uważałem serwis Della za najlepszy. To zacznę od pochwał :)

Problem 1:
Uszkodziłem plastiki trzymające w laptopie. Serwis przyjechał do mnie i serwisant wymienił płytę główną w ciągu 15 minut, w zasadzie moja firma nie odczuła czasu naprawy jak i kosztów i od tamtej pory w mojej firmie są same Dell-e

Problem 2 - obecny gdzie serwis Dell już niżej upaść nie mógł, nie wiem kogo oni pozatrudniali, ale do profesjonalizmu im daleko.
Problem polega na wyświetleniu obrazu przez Latitude 5510 z grafiką Intel UHD 620 w rozdzielczości 3440x1440 (21:9), wyświetla w formacie 16:9.
Odpowiedzi serwisu:
- dostałem linka jak się zmienia rozdzielczość w win 10, uświadomiłem panią że nie mam dostępnej mnie rozdzielczości na liście.
- aktualizacja biosu i sterowników - zrobione
- kazali wymienić kabel, więc kupiłem HDMI z półki premium,
- i teraz hit serwis stwierdza że ten komputer może maks wyświetlić 1920x1080, więc uświadomiłem serwis że to jest rozdzielczość matrycy w laptopie a nie maksymalna rozdzielczość z jaką pracuje UHD620
- i kolejny hit odpowiedź serwisu "komputer pracuje prawidłowo" i odwal się kliencie, serwisu nie wyślemy, temat zamknięty. Szok i niedowierzanie.
Teraz powinienem oddać komputer do dowolnego serwisu, żeby usunęli usterkę i wystawić fakturę do dell-a.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]