Dell pomoc techniczna Marcin Kozłowski

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
jj
jjmario
Posty: 1
Rejestracja: 12 cze 2020, 16:39

Dell pomoc techniczna Marcin Kozłowski

Postautor: jjmario » 12 cze 2020, 17:14

Witam,

ktos ma doswiadczenia z Panem Marcinem Kozlowskim z dell support? mam dell XPS 9550 kupiony w Niemczech na moja firme jednoosobowa zarejestrowana w Belgi.

Po kilku tygodniach uzywania laptopa zaczely sie pojawiac blue screen'y, reinstalacja windowsa nic nie pomogla, wiec bedac w Polsce chcialem go wyslac do serwisu. Laptop praktycznie nowka 5 tygodni.

Dzwonie 15 minut przed koncem ich dniowki. Mowie ze dostaje blue screeny, przeinstalowalem Windowsa nic nie pomoglo.

OK podaje Dell Panu Marcinowi Kozlowskiemu service Tag/ identyfikator produktu , ok 23 miesiace gwarancji wszystko sie zgadza ale widzi ze kupiony w Niemczech i zaczyna robic problemy twierdzac ze potrzebuje przepisac wlasnosc na nowego wlasciciela w Polsce. Tlumacze mu ze ja jestem kupujacym, wlascicielem prosi mnie o dane z faktury podaje mu wszystkie dane, numer firmy, firma zarejestrowana na moje imie i nazwisko a on "nie to mi sie nie zgadza, ja tu mam inna nazwe firmy" wiec pytam jaka? " on nie moge powiedziec" i ostatecznie odmowil przyjecia sprzetu. Jedyne co mi pozostalo to spytanie sie go o imie i nazwisko. Ktos ma podobne doswiadczenia z tym Panem?

Dobrze by bylo przesluchac jego rozmowy ostatnie 15 minut przed koncem dniowki bo pewnie innych klientow Dell tak samo zlewa.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]