Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
mi
michciol
Posty: 6
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:12

Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Postautor: michciol » 27 mar 2019, 11:58

Cześć
Komputer PC DELL T7500
Mam problem ze startem komputera a mianowicie kiedy komputer się uruchamia pasek stanu dochodzi mniej więcej do 15% i się zatrzymuje. Klawiatura nie działa, więc raczej ciężko uruchomić tryb awaryjny lub przejść do biosu. Próbowałem już przestawiać zworki na płycie głównej, rozebrałem i złożyłem na nowo połowę komputera ale dalej jest tak samo.
Czasami kiedy komputer jest nie uruchamiany przez dłuższy okres i próbuje włączyć to udaje mi się jednak jest to bardzo rzadki przypadek.
Czasami też wyskakuje komunikat:
MPT Boot ROM , no support devices found.
Wcisnąłem kombinację klawiszy ctrl+c lub ctrl+s sam dokładnie nie pamiętam i przeszedłem do jakiegoś podmenu ale tutaj raczej nie wiem co dalej.
Dodam, że przy zakupie został wymieniony zasilacz na "power zone" 750W.
Wszystkie aktualizacje z poziomu Windows 10 były raczej pobierane na bieżąco.
Może ktoś ma pomysł co da się z tym zrobić.
Michał


mi
michciol
Posty: 6
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:12

Re: Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Postautor: michciol » 27 mar 2019, 12:02

W załączniku powinno być zdjęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 705
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Postautor: piotr_solek » 27 mar 2019, 22:17

Tutaj trzeba zaznajomić się z funkcjami BIOS. Na zagranicznych forach już były podobne zapytania...
Sensowne sugestie dotyczą sprawdzenia opcji "System BIOS Boot Devices" i wyłączenia innych zostawiając tylko te używane (zwracając uwagę na kolejność). Włączenie szybkiego boot'wanie skróci czas ładowania i pominie test sprzętu..

Jeśli to pomoże, to na koniec dobrze zrobić test dysku (lub pełny systemu), by wykluczyć jakieś błędy.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]