Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
mi
michciol
Posty: 6
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:12

Cześć :) problem z uruchomieniem t7500 pc

Postautor: michciol » 27 mar 2019, 11:58

Cześć
Komputer PC DELL T7500
Mam problem ze startem komputera a mianowicie kiedy komputer się uruchamia pasek stanu dochodzi mniej więcej do 15% i się zatrzymuje. Klawiatura nie działa, więc raczej ciężko uruchomić tryb awaryjny lub przejść do biosu. Próbowałem już przestawiać zworki na płycie głównej, rozebrałem i złożyłem na nowo połowę komputera ale dalej jest tak samo.
Czasami kiedy komputer jest nie uruchamiany przez dłuższy okres i próbuje włączyć to udaje mi się jednak jest to bardzo rzadki przypadek.
Czasami też wyskakuje komunikat:
MPT Boot ROM , no support devices found.
Wcisnąłem kombinację klawiszy ctrl+c lub ctrl+s sam dokładnie nie pamiętam i przeszedłem do jakiegoś podmenu ale tutaj raczej nie wiem co dalej.
Dodam, że przy zakupie został wymieniony zasilacz na "power zone" 750W.
Wszystkie aktualizacje z poziomu Windows 10 były raczej pobierane na bieżąco.
Może ktoś ma pomysł co da się z tym zrobić.
Michał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], marten