Dell Inspiron 5755 A8-7410U

Witajcie w naszej społeczności miłośników marki Dell! Tworzymy społeczność nie tylko posiadaczy Della, lecz wszystkich zainteresowanych tą marką. Zapraszamy do dzielenia się opiniami, wskazówkami i zadawania pytań. Lecz najpierw - poznajmy się!
ga
gacek68
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2019, 17:37

Dell Inspiron 5755 A8-7410U

Postautor: gacek68 » 22 lis 2019, 17:44

Witajcie,
Laptop mi tak spowolnił ze nawet strona otwiera się 10 sek. samo uruchamianie laptopa czy inne czynności które wykonuję to kupa czasu, Co się może dziać?
Parametry
pojemność dysku (gb) 1000000 pamięć ram (mb) 8192 taktowanie procesora (mhz) (maksymalne)2500
Może muszę dokupić coś ... przepraszam jestem laikiem w tych sprawach...

Przepraszam jak zaśmiecam tablicę


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell Inspiron 5755 A8-7410U

Postautor: piotr_solek » 22 lis 2019, 20:31

Być może działa w tle aktualizacja, która potrafi skutecznie zablokować komputer. Sprawdzić to można w zakładce windows update. Można też uruchomić menadżera zadań i "zobaczyć" (obciążenie w procentach), co w tym momencie zajmuje procesor lub dysk. Jeśli to tylko aktualizacje, to zająć dłuższą chwilę, więc lepiej nie przerywać i zostawić (restart laptopa czasami też jest wymagany). Przerwanie procesu (w zależności od momentu), spowoduje powtórkę całego procesu lub uszkodzenie systemu.

ps w tym laptopie raczej bym nic nie wymieniał. W bieżącej konfiguracji jest optymalnie dobrany. Oczywiście jak jakiś znajomy informatyk będzie miał dysk typu SSD i zaoferuje podmianę, to można to rozważyć...


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
ga
gacek68
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2019, 17:37

Re: Dell Inspiron 5755 A8-7410U

Postautor: gacek68 » 24 lis 2019, 11:58