[PROBLEM] DELL Venue 11 PRO !!

Tutaj możesz podzielić się swoimi doświadczeniami w rozwiązywaniu problemów, które nie wymagają zaawansowanej wiedzy informatycznej
mr
mrdeoble
Posty: 3
Rejestracja: 01 kwie 2014, 16:35

[PROBLEM] DELL Venue 11 PRO !!

Postautor: mrdeoble » 01 kwie 2014, 16:50

Witam, od paru dni jestem posiadaczem tableta Dell Venue 11 Pro ( używany ) dostałem go bez żadnej informacji o jego stanie, dostałem stacje dokującą, zakładaną klawiaturę i jeszcze parę rzeczy wszystko wygląda i pachnie nowością.. jednak jest problem.. gdy włączam tablet pokazuję się tylko logo "DELL" i nic więcej.. zostawiłem go tak na 3h dalej to samo, ktoś ma jakieś pomysły ?

Z góry dzięki!


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: [PROBLEM] DELL Venue 11 PRO !!

Postautor: MarekatDell » 02 kwie 2014, 11:15

Witaj.

Wciśnij i przytrzymaj klawisz głośność + znajdujący się na lewym boku tabletu ( bez podłączonej klawiatury) w momencie startu urządzenia. W boot menu, możesz przełączać się pomiędzy opcjami za pomocą klawisza głośność + i dokonać wyboru za pomocą klawisza głośność - wybierz opcję diagnostics. W przypadku wystąpienia kodu błędu, wklej go tutaj.

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
mr
mrdeoble
Posty: 3
Rejestracja: 01 kwie 2014, 16:35

Re: [PROBLEM] DELL Venue 11 PRO !!

Postautor: mrdeoble » 02 kwie 2014, 17:00

Witam, zrobiłem tak jak napisałeś.

Najpierw włączyłem tablet guzikiem w prawym górnym rogu i po chwili gdy poczułem wibrację wcisnąłem "+" pokazało się logo dell poniżej niebieski pasek załadował się w sekundę a w górnym prawym rogu pokazał się napis "preparing boot menu" po czym pokazał się czarny ekran i w lewym górnym rogu pojawiła się biała kreska "-", wyłączyłem go wyjmując baterie i tym razem podczas włączania równocześnie trzymałem przycisk "+" tym razem pojawiło się logo dell i w prawym górnym rogu żółty napis "diagnostic selected" i nic dalej się nie dzieje.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: [PROBLEM] DELL Venue 11 PRO !!

Postautor: MarekatDell » 07 kwie 2014, 15:46

Jeśli tablet zawiesza się już przed wykonaniem diagnostyki zalecam wysyłkę sprzętu na serwis.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]