XPS 15 9570 - czas oczekiwania do ponownego uruchomienia

Problemy związane z: Laptop Dell XPS
pu
purplelips
Posty: 2
Rejestracja: 17 lis 2018, 11:57

XPS 15 9570 - czas oczekiwania do ponownego uruchomienia

Postautor: purplelips » 17 lis 2018, 12:07

Witam,
Wczoraj kupiłam XPS 15 i mam pytanie czy to normalne że po wyłączeniu trzeba odczekać jakiś czas żeby ponownie go uruchomić? U mnie to jest 5 minut i sprawdzałam to kilka razy.
Wcześniej miałam zwykle laptopy i można je było wyłączyć i zaraz z powrotem włączyć.
Dajcie znać bo nie wiem czy tak ma być czy z moim coś nie tak. :roll:


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 673
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: XPS 15 9570 - czas oczekiwania do ponownego uruchomienia

Postautor: piotr_solek » 17 lis 2018, 13:00

Coś nie tak.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell tylko lubie ich sprzęt i wsparcie techniczne.
pu
purplelips
Posty: 2
Rejestracja: 17 lis 2018, 11:57

Re: XPS 15 9570 - czas oczekiwania do ponownego uruchomienia

Postautor: purplelips » 17 lis 2018, 13:06

Co powinnam z tym zrobić ? :( Po wyłączeniu trzeba odczekać około 5 min aby ponownie wystartował. Wydawało mi się że to takie ustawienia systemu. Ponieważ po uruchomieniu wszystko działa normalnie. Po czym wnosisz że jednak coś jest nie tak ? ;/


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 673
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: XPS 15 9570 - czas oczekiwania do ponownego uruchomienia

Postautor: piotr_solek » 17 lis 2018, 17:16

A jesteś pewien ,że laptop jest wyłączony? W ogóle się nic nie załącza.Z zegarkiem na ręku 5min? Sprawdź na baterii i zasilaczu. Nagraj całą sekwencję (od momentu wyłączenia) , wraz z ponowną próbą uruchomienia.Reklamuj.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell tylko lubie ich sprzęt i wsparcie techniczne.

Wróć do „Laptopy Dell XPS”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]