Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Problemy związane z: Laptop Dell XPS Studio
ep
ep09043
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2010, 18:43

Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Postautor: ep09043 » 02 maja 2010, 19:13

Witam,

Mam pewien problem, co już mocno sugeruje temat wątku. Otóż trafił mi się wklęsły lapek, myślałem że to jakiś normalny przypadek, ale oglądając fotki na necie, nie trafiłem na podobny laptop.

Foto:
Obrazek

Wiem, że suwmiarka, którą posługiwałem się do pokazania tego co jest dla mnie ewidentną wadą jest prosta, dlatego foto oddaje w 100% to co jest faktycznie z całym laptopem, dołączając do tego klawiaturę, która po tym jak nagrzeje się lapek, wydaje dziwne dźwięki w dolnej partii przycisków ( Ctrl | Fn | Win | Alt | Spacja | Alt | Ctrl ). Spacja leży w samym środku tego dołku i to właśnie ona najczęściej wydaje z siebie nieprzyjemne przy jej używaniu dźwięki - po prostu trzeszczy :/

W tygodniu lapek jedzie na serwis, tylko teraz pytanie jakie mam szanse że problem mój zostanie wyeliminowany? Okaże się..

Post traktujcie jako jedną z najważniejszych cech na które patrzycie wybierając lapka XPS Studio.

Pozdrawiam serdecznie, ep09.


Bo
Bols
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:41

Re: Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Postautor: Bols » 04 maja 2010, 21:02

Rozumiem że laptop jest świeży i niedawno go kupiłeś jeżeli tak to ewidentna wada produkcyjna i sądzę że powinni to jakoś rozwiązać.
Mimo ze mam innego studio aż ze strachu spojrzałem na swoją obudowe ^^

Powodzenia z serwisem życze i mam nadzieje że wszystko skończy się dobrze ;) wkońcu dell to nie jakaś firma z niższych półek


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Postautor: DELLMania » 05 maja 2010, 12:57

W ciągu 10 dni od zakupu możesz odesłać laptopa z uwagi że nie spełnia Twoich oczekiwań. Po tym terminie lipa. Obudowa nie jest objęta gwarancją.

Odstąpienie od Umowy przez Konsumenta. Konsumenci mają prawo odstąpić od umowy zawartej z Dell na dostawę Produktów w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Konsumenta Produktu, bez podania przyczyny i otrzymają zwrot zapłaconej Ceny. Dell ma prawo żądać w takim przypadku pisemnego potwierdzenia odstąpienia od umowy. Konsument traci swoje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy zaczął używać Oprogramowania lub skorzystał z Usługi Serwisowej. W przypadku Produktu, Konsument nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku gdy dostarczony Konsumentowi Produkt nie nadaje się już do sprzedaży. Produkty powinny zostać zwrócone na koszt i ryzyko Konsumenta w nienaruszonym stanie, w oryginalnych opakowaniach. Dell zwróci zapłaconą za Produkt Cenę pomniejszoną o wszelkie koszty związane ze zwrotem Produktu oraz o wartość szkody powstałej w Produkcie w terminie 30 dni od dnia otrzymania Produktu, Cena Produktu podlegająca zwrotowi Klientowi Produktu podlegająca zwrotowi Klientowi zostanie także zmniejszona o wartość uszkodzenia Produktu, którą spowodował swoim działaniem lub zaniechaniem Klienta.
7.3 W przypadku gdy Klient nie akceptuje systemu operacyjnego i systemu uruchamiającego system operacyjny Produktu, na który została udzielona licencja, Dell przyjmie zwrot tylko całego Produktu. Zwrot całego Produktu powinien nastąpić w terminie wskazanym w niniejszym punkcie, który został przewidzianym odpowiednio dla Klienta i dla Konsumenta.
7.4 W przypadku zwrotu Produktu, Klient jest zobowiązany przygotować Produkt do odbioru przez Dell w sposób i czasie wskazanym przez Dell.


Części nie mające zasadniczego znaczenia dla funkcjonowania Produktu, takie jak m.in. drzwiczki, zawiasy, elementy ozdobne, obudowa nie są objęte Usługami Serwisowymi.

Zatem: jeśli minęło 10 dni - serwis nie pomoże.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
ep
ep09043
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2010, 18:43

Re: Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Postautor: ep09043 » 05 maja 2010, 22:14

No to lipa.. Nie będę go wysyłał, postanowiłem się z tym jakoś pogodzić :) A że lapek jest już u mnie ponad 10 dni (ok 40) to tym bardziej nie ma co kombinować :P Jakoś przeżyję.. Dzięki za info ;)


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Studio XPS 1640 / Wklęsły laptop :/

Postautor: DELLMania » 05 maja 2010, 22:22

Jak by co to jest jeszcze coś takiego jak rękojmia. Jeśli kupowałeś laptopa na osobę fizyczną to prawdopodobnie możesz z takiego prawa skorzystać. Jeśli jako firma to z tego co wiem, firma Dell wyłączyła rękojmie z gwarancji.

Wyłączenie Rękojmi. Gwarancja jakości i Serwis.
8.1 Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego do sprzedaży Produktów i/lub Usług Klientom nie mają zastosowania przepisy dotyczące rękojmi. Powyższe wyłączenie nie ma zastosowania w przypadku gdy stroną umowy jest Konsument. W takim przypadku postanowienia niniejszego punkty mają zastosowanie tylko wówczas gdy nie narusza to praw konsumentów określonych we właściwych przepisach prawa, w tym w szczególności w kodeksie cywilnym oraz ustawie z dnia 27.07.2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego [Dz. Ust. Z 2002r., Nr 141, poz. 1176].

Zatem jako konsument możesz zawsze skorzystać z prawa rękojmi. Temat jednak do prostych nie należy i jeśli jesteś zadowolony ze sprzętu to polecam długie użytkowanie, nawet z tą drobną krzywizną.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.

Wróć do „Laptopy Dell XPS Studio”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]