1558-2977 - problem z kartą grafiki

Problemy związane z: Laptop Dell Studio
wa
wasili99
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2013, 15:01

1558-2977 - problem z kartą grafiki

Postautor: wasili99 » 25 paź 2013, 11:49

Witam,

Mam model 1558-2977 który nie działa, po uruchomieniu nic nie wyświetla się na ekranie, coś w nim słychać zatem coś działa, ale żadnych komunikatów-dźwiękowych nie ma.
Podejrzewam że padła karta graficzna - LCD podczas testu kombinacji klawiszy zapala się na kolory testowe, zewnętrzny wyświetlacz również nie wyświetla.
Zastanawiam się nad opcją: wymiana procesora na taki ze zintegrowaną grafiką, dzięki czemu 'magicznie' ;) komputer przestawi się na pracę z kartą z procesora i pożyjemy długo i szczęśliwie z trupem radeona zmumifikowanym na płycie.

Myślicie że taki karkołomny pomysł może zadziałać?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: 1558-2977 - problem z kartą grafiki

Postautor: MarekatDell » 28 paź 2013, 11:28

Witaj,

Matryca zdecydowanie jest ok skoro przechodzi BIST ( test kolorów ).
Nie polecam tego rozwiązania, dla Studio 1558 były dostępne 2 płyty główne w zależności od konfiguracji UMA lub Discrete.
Kontroler video zintegrowany jest na płycie, nie sądzę aby grafika wbudowana w jeden z procesorów Arrandale uruchomiła się na płycie przystosowanej dla grafiki dedykowanej.

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
wa
wasili99
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2013, 15:01

Re: 1558-2977 - problem z kartą grafiki

Postautor: wasili99 » 20 lis 2013, 11:36

Dziękuję za odpowiedź.
Czy ktoś może polecić miejsce/serwis gdzie można spróbować wymienić płytę główną?


Wróć do „Laptopy Dell Studio”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], piotr_solek