Dell Latitude E6410 - zawiesza się !

Problemy związane z: Laptop Dell Latitude
sz
szakal329
Posty: 2
Rejestracja: 27 mar 2014, 22:58

Dell Latitude E6410 - zawiesza się !

Postautor: szakal329 » 27 mar 2014, 23:01

Witam!

Kupiłem używanego, poleasingowego DELL E6410 i5-560 2,66 GHz 4GB 250GB 7 PRO i od samego początku laptop 2-3 razy w tygodniu zawiesza się na amen. Nie trzeba żadnego obciążenia, włączona przeglądarka, jakiś dokument pdf i nagle zawias. Mam podświetlaną klawiaturę, która również po zawieszeniu świeci się ciągle, po zamknięciu klapy laptop nie przechodzi w stan uśpienia - a tak jest ustawione. Nie działa klawiatura, mysz, kursor staje w miejscu... zostaje wtedy tylko hardrest.

Podmieniłem 3 dyski twarde, również pamięci (włożyłem też tylko jedną kość) instalowałem różne wersje systemu Win7 x64 - NIC TO NIE POMOGŁO. Dalej 2-3 razy/ tydzień zawias.

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną takiego zawieszania się lapka?
Jakieś sugestie? aktualizacja biosu? winna płyta główna/ mostek ?

Proszę o pomoc!
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Latitude E6410 - zawiesza się !

Postautor: MarekatDell » 28 mar 2014, 11:09

Witaj, czy laptop zawiesza się również podczas wykonywania wbudowanej diagnostyki? (F12 podczas startu laptopa)
Jakie są temperatury procesora oraz chipsetu? - HWMonitor. Aktualizacja BIOS'u nigdy nie zaszkodzi.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
sz
szakal329
Posty: 2
Rejestracja: 27 mar 2014, 22:58

Re: Dell Latitude E6410 - zawiesza się !

Postautor: szakal329 » 28 mar 2014, 14:08

Witam, na wbudowanej diagnostyce nigdy się nie zawiesił, wszystko PASS, również memtest niczego nie wykrył.
Włączyłem teaz HWMonitor i temp rdzeni odpowiednio: ok 53 i 54 stopnie. Mikroukład płyty podobnie. Laptop raczej na pewno się nie przegrzewa.
Wersja biosu w moim: A06 11/20/10
Najnowsza to A16 1/2/2014

Dziękuję i pozdrawiam


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Latitude E6410 - zawiesza się !

Postautor: MarekatDell » 01 kwie 2014, 14:33

Proszę zaktualizuj BIOS i daj znać jak zachowuje się laptop po aktualizacji.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Latitude”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]