Problem z przeglądarką i aplikacja diagnostyczna.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Wa
Waldemar
Posty: 1
Rejestracja: 11 gru 2016, 19:47

Problem z przeglądarką i aplikacja diagnostyczna.

Postautor: Waldemar » 11 gru 2016, 20:56

Witam,
Stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu Dell Inspiron 5759 i7-6500U. Po kilku dniach używania pojawił się problem. Gdy używam przeglądarki Mozilla Firefox czasami zdarza mi się, że obraz staje się czarny i przeglądarka zawiesza się. Gdy zamknę ją a następnie otworzę wszystko wraca do normy. Nie wiem co jest tego przyczyną?
Chciałem zrobić szybki test na stronie Dell mania i wykonywałem polecenia zgodnie z komendami.
Niestety dostawałem zawsze tą samą wiadomość:
"Wystąpił problem z aplikacją diagnostyczną. Uruchom ponownie komputer i spróbuj jeszcze raz lub ponownie zainstaluj najnowszą wersję aplikacji.
Instalowanie narzędzia SupportAssist po raz pierwszy zajmuje kilka minut. Jeśli pojawi się monit, zezwól narzędziu SupportAssist na dokonanie zmian na komputerze."
Uruchamianie ponownie nic nie pomagało.
Bardzo proszę o sugestie.
Pozdrawiam


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]