problem z laptopem

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
ry
rysiek_mela
Posty: 2
Rejestracja: 08 wrz 2014, 15:24

problem z laptopem

Postautor: rysiek_mela » 08 wrz 2014, 15:36

Witam, jestem nowy na forum. Założyłem konto, ponieważ mam pewien problem odnośnie mojego laptopa dell inspiration 17R 3737. Laptop od jakiegoś czasu "wołał" o wymianę baterii. Na początku było ok, cały czas był podłączony. Niedawno dioda, która zawsze była pomarańczowa (wyznacznik,ze ładowarka jest podłączona do laptopa) zaczęła migać,no ale nic,działał dalej. Wczoraj padł,ładowarka w ogóle nie łączy (sprawdzona u kolegi,u niego działa). Dodam jeszcze tyle,ze usb tez się popsuło,gdy dotknie się panelu laptopa to kopie prądem,nieustannie pokazywały się informacje "Windows przestał działać" mimo to,że odinstalowywałem windowsa kilka razy. I jeszcze gdy lekko poprawiło się ekran nagle gasł i trzeba było go uruchomić ponownie. Co jest przyczyną tej awarii? Orientujecie się ile może kosztować naprawa? I czy się opłaca to robić.


ma
mariano55
Posty: 2
Rejestracja: 09 wrz 2014, 07:58

Re: problem z laptopem

Postautor: mariano55 » 09 wrz 2014, 09:43

Trudno określić co mogło zostać uszkodzone bez podłączenia laptopa pod odpowiedni sprzęt, natomiast wygląda niechybnie na to, że uszkodzony jest układ kontroli ładowania. Jeśli nie jesteś fachowcem najlepiej oddaj go do serwisu komputerowego. Przeważnie każdy już serwis robi za darmo wycenę kosztów naprawy, dzięki czemu dowiesz się co zostało uszkodzone. Mogę Ci tutaj polecić serwis z Morskiej jeśli jesteś z Bydgoszczy.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: problem z laptopem

Postautor: MarekatDell » 09 wrz 2014, 12:47

Po co oddawać laptopa do nieautoryzowanego serwisu, gdy nadal masz na niego gwarancję? W takim wypadku ta ilość usterek jest całkowicie zrozumiała.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
ry
rysiek_mela
Posty: 2
Rejestracja: 08 wrz 2014, 15:24

Re: problem z laptopem

Postautor: rysiek_mela » 11 wrz 2014, 08:36

Właśnie nie mam już na niego gwarancji - to długa historia, natomiast wczoraj zdecydowałem się go oddać do serwisu komputerowego, bo sam sobie z tym problemem nie poradzę...


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]