karta graficzna, restart systemu

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
th
thunderx
Posty: 5
Rejestracja: 18 maja 2016, 16:28

karta graficzna, restart systemu

Postautor: thunderx » 04 lis 2018, 18:26

Witam szanownych forumowiczow,

Mam problem z karta graficzna Nvidia GeForce 920M w laptopie DELL Inspirion 15. Poczas uruchamiania sie systemu wyskakuje komunikat SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED (nvlddmkm.sys) i po kilku sekundach laptop sie restartuje i tak w kolko. Nie mozna dostac sie do systemu. Nie pomaga przywracanie systemu, reinstalacja itd. Sytuacje ratuje procedura ktora
znalazlem w internecie, ktora pozwala sie dostac do wiersza polecenia w trybie awaryjnym, dzieki ktoremu problem zostaje chwilowo rozwiazany za pomoca odpowiedniej komendy. Nastepnie trzeba wylaczyc kare graficzna, gdyz inaczej problem ten pojawia sie znowu. Zainstalowanie nowych sterownikow karty graficznej tez nie ma wplywu na ten problem. Byc moze ktos z Was ma jakis
pomysl co by to moglo byc? Najprawdopodobniej jak sadze swiadczy to o uszkodzeniu karty graficznej, a moze sie jednak mysle?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za ewentualne sugestie.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 664
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: karta graficzna, restart systemu

Postautor: piotr_solek » 05 lis 2018, 19:53

A w BIOS 'ie można wyłączyć kartę, lub usługę, odpowiedzialną za przełączanie grafik? Oczywiście, uszkodzenia to nie naprawi ,ale laptop być może ruszy.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell tylko lubie ich sprzęt i wsparcie techniczne.
Ma
Max
Dellmania User
Posty: 52
Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32

Re: karta graficzna, restart systemu

Postautor: Max » 08 lis 2018, 03:41

Wykonaj Test Diagnostyczny ePSA/PSA przy uzyciu F12

Tu masz opis Rozwiązywanie problemów sprzętowych przy użyciu diagnostyki wbudowanej i online (kody błędów ePSA lub PSA)


1. Naciśnij klawisz F12, gdy pojawi się ekran powitalny firmy Dell podczas rozruchu.
2. Wybierz opcję Diagnostics (Diagnostyka) z menu.

Jeśli diagnostyka wyświetli błąd, przejdź do Tablicy referencyjnej kodów błędów PSA i ePSA oraz działań naprawczych, gdzie znajdziesz opis kodu i dodatkowe informacje na temat czynności, które należy wykonać w celu rozwiązania problemu.


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]