Jaki dysk SSD do Dell inspiron 3542 i3-4005u

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Zx
Zxy44
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwie 2020, 14:54

Jaki dysk SSD do Dell inspiron 3542 i3-4005u

Postautor: Zxy44 » 08 kwie 2020, 14:59

Witam. Posiadam laptopa Dell inspiron 3542 i3-4005u. Zakupiłem go 4-5 lat temu i chciałbym w nim wymienić dysk twardy z HDD na SSD. Nie znam się za bardzo i nie wiem czy ogólnie jest taka możliwość i w jakim formacie.
Jakie dyski polecacie?
Bardziej sie opłaca używany czy nowy?
Dzięki za odpowiedzi.

https://www.x-kom.pl/p/206879-notebook- ... f820m.html


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Jaki dysk SSD do Dell inspiron 3542 i3-4005u

Postautor: piotr_solek » 08 kwie 2020, 16:30

Jest tak możliwość i się opłaca jeśli zamierzasz , korzystać z laptopa jeszcze kilka lat. Format standardowy. Upewnij się , może producent oferuje migrację danych (program do pobrania i sklonowania starego dysku) , ze starego na nowy nośnik (SSD).
HDD można później wykorzystać jako zapasową kopię lub podłączyć jako dysk przenośny. Sugeruj się tym ile chcesz wydać, bo "każdy" dysk SSD i tak będzie lepszy od HDD.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2020, 20:07 przez piotr_solek, łącznie zmieniany 1 raz.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Zx
Zxy44
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwie 2020, 14:54

Re: Jaki dysk SSD do Dell inspiron 3542 i3-4005u

Postautor: Zxy44 » 08 kwie 2020, 16:53