Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Ku
KurdTt
Posty: 7
Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:27

Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: KurdTt » 03 wrz 2014, 18:33

Witam wszystkich,

Mam Dell'a około miesiąca, po zaktualizowaniu go do Windowsa 8.1 miałem pewne problemy z kartami graficznymi, lecz już jest wszystko ok.

Byłem wczoraj z nim w pracy i wszystko działało bez zarzutu. Po wyłączeniu laptopa i włączeniu go w domu przestało działać WiFi. Urządzenie (moduł WiFi) jest włączone (włączona jest pierwsza kontrolka od prawej strony), sterowniki są aktualne, zresztą nie aktualizowałem ich później (automatyczne aktualizacje mam tylko za potwierdzeniem).

Zachowuje się o tyle dziwnie, że nie mogę wyszukać żadnej sieci, a rozwiązanie błędu Windowsem nic nie daje - chce rozwiązać problem za pomocą kabla, a nie tędy droga.

Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem? Czy istnieje jakaś komenda na reset karty bezprzewodowej? Z tego co wiem, w tym modelu jest ona sprzężona z bluetooth'em.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: Karoolcia » 03 wrz 2014, 20:16

A spróbuj na laptopie usunąć tą sieć Wi-Fii co masz zapamiętaną (domową), następnie spróbuj go ponownie wykryć.
Czasem może być problemem sam sterownik, najlepiej sprawdzić na stronie Dell'a dostępne sterowniki dla modelu Twojego laptopa. Czasem najnowsze sterowniki mogą powodować błędy.


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Ku
KurdTt
Posty: 7
Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:27

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: KurdTt » 03 wrz 2014, 20:45

Sprawdziłem - nie działa. Co ciekawe, ściągnąłem właśnie najnowsze sterowniki, odinstalowałem swoje, lecz nie udało mi się zainstalować nowych, bo kończy się to błędem. Instaluje starszą wersje, zobaczę co się stanie.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: Karoolcia » 04 wrz 2014, 02:03

Miałam tak samo w przypadku karty graficznej AMD - instalowałam najnowszy sterownik a i tak kończyło się błędem... Jeśli się uda lub nie - to daj znać, jeszcze nad tym pomyślimy :)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Ku
KurdTt
Posty: 7
Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:27

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: KurdTt » 04 wrz 2014, 09:48

Nie udało się, żaden sterownik ze strony Dell'a nie pomaga. Stwierdziłem, że go przywróce do stanu początkowego, a co.

No i masz... Mam na pendrive zgraną kopie ustawień fabrycznych z Dell Backup & Recovery, uruchamiam ją, po czym wyskakuje mi taki o to komunikat:

Błąd: 0x00000001

Nie można znaleźć pliku windows/system32/winload.efi

Oczywiście WiFi dalej nie działa.

Po przeczytaniu pół internetu dowiedziałem się, że pomoże komenda “bootrec /rebuildbcd”, tyle, że jest potrzebna płyta od Windowsa, której nie posiadam (w życiu nie przypuszczałem, że mi będzie potrzebna płyta w czasach, gdzie wszystko się powino załatwić On-Line). Chyba, że jest inny sposób? Powoli trace pomysły :P


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: Karoolcia » 04 wrz 2014, 12:53

Znalazłam ten artykuł na Microsofcie : http://windows.microsoft.com/pl-pl/wind ... =windows-8, lecz nie wiem czy pomoże :P
Jeśli sterowniki ze strony Dell'a nie działają to prawdopodobnie coś jest nie tak z routerem. Już nie mam bladego pojęcia :)
Ponoć Windows 8.1 można pobrać ze strony Microsoftu jednak nie jestem tego pewna, sprawdź sobie na internecie.

Jeśli chcesz skontaktować się z działem pomocy technicznej to niestety ale musisz napisać do producenta swojego komputera, ponieważ miałeś Windowsa zainstalowanego przez producenta laptopa.


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Ku
KurdTt
Posty: 7
Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:27

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: KurdTt » 04 wrz 2014, 13:29

Spokojnie, mam trzy inne urządzenia połączone z tą siecią i wszystko gra. :) Router jest w porządku.

Mail do pomocy technicznej Dell'a został wysłany, swoją drogą nie tak łatwo się tam dogrzebać.

Poszukam w takim razie tego Windows'a na stronie Microsoftu, dzięki za wszystko. :)


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: Karoolcia » 04 wrz 2014, 15:08

Proszę bardzo, w razie dalszych problemów pisz tutaj :)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Ku
KurdTt
Posty: 7
Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:27

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: KurdTt » 05 wrz 2014, 19:25

Dowiedziałem się, że problem da się rozwiązać tylko za pomocą płytki instalacyjnej, której oczywiście nikt mi nie dał. Okej. Znalazłem program na stronie Microsoftu, którym podobno można ściągnąć obraz płyty. Wpisuje swój klucz... no i niespodzianka. Mam wersje OEM i nie dane jest mi ściągnąć Windowsa. Są za to klucze udostępniane przez Microsoft, którymi można ściągnąć Windowsa... drugi haczyk, podobno serwery są na tyle przeciążone, że nie ma szans na ściągnięcie.

Za to obsługa techniczna Dell'a załatwiła problem w dwa dni - w ramach gwarancji przesyłają płytkę CD z Windowsem. Problemy zaczęły się po instalacji Windowsa 8.1, osobiście odradzam. Dziękuję za pomoc na forum :)


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Inspiron 15R 5537 - Zniknięcie WiFi.

Postautor: MarekatDell » 07 wrz 2014, 15:56

Uzupełniam swoją sygnaturę o podstawowe dane kontaktowe do mailowego oraz telefonicznego wsparcia tech.
Zapraszam również do tworzenia tematów na forum.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]