Inspiron 15 3878 - błagam o pomoc.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
gl
glucosum2
Posty: 4
Rejestracja: 17 maja 2016, 13:18

Inspiron 15 3878 - błagam o pomoc.

Postautor: glucosum2 » 19 maja 2016, 20:43

Witam.
Na wejściu dodam że nie jestem zielony w komuterach.
Jestem nieszczęsliwym posiadaczem Dell Inspiron 15 3878, dla informacji konfiguracja :
Intel Core i5 - 5200U, Ram 4 Gb w jedej kości; Karta graficzna Nvidia GF 820M Windows 8.1.

Od pierwszego dnia jest z nim coś nie tak. Trudno to jednoznacznie zdiagnozować. Niby pacuje ok ale.

Mam wrażenie że mam do czynienia z jakimś starym sprzętem. Jakby stary tablet.
Są zwiechy w reakcji sięgające kilku a nawet kilkunastu sekund nie uzasadnione żadną logiczną przyczyną.
Komputer poprostu muli. Mam do porównania sprzet starszy w domu i muszę powiedzieć że komfort pracy jest ma Delu wręcz mizerny.
Podejrzewajac że coś jest nie tak próbowałem przeskanować system róznymi programami. Nic nie znaleziono podejrzanego. Szukając rozwiązania w googlu poszedełm kilkoma tropami. Odinstalowałem wszystkie mozłiwe programy w tle, wyłączyłem indeksacje, wyłaczyłem przywracanie, wyłaczyłem backup della i wszystkie jego aplikacje. Nie przyniosło to żadnego efektu. Ostatecznie skorzystałem z możliwości przejscia na Windows 10 licząc na poprawę.
Znalazłem wątki o możliwości awarii zasilacza i przechodzeniu w tryb oszczędzanie energii - wydaje mi się że to się nie potwierdziło.
Zrobiłem testy fabrycznym oprogramowaniem - wszystko według nich jest w porządku.

Moje spostrzerzenia :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek


Tu są zdjęcia z testów :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek