Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Xy
Xyloos
Posty: 3
Rejestracja: 10 mar 2020, 22:59

Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Postautor: Xyloos » 10 mar 2020, 23:13

Witam wszystkich forumowiczów!

Od niedawna jestem zadowolonym użytkownikiem laptopa Dell Inspiron G3 - 3590.

Mam do was dwa pytania:

1. Czy można coś zrobić by podświetlanie klawiatury było włączone na stałe a nie wygasało samoczynnie po kilkunastu sekundach nie używania?

2. Czy można czasowo wyłączyć touch pad? Jak to zrobić? Nigdzie u mnie nie ma programu zarządzającego panelem dotykowym nic się nie wyszukuje w panelu sterowania też nic nie ma.


Xy
Xyloos
Posty: 3
Rejestracja: 10 mar 2020, 22:59

Re: Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Postautor: Xyloos » 13 mar 2020, 18:29

Nikt nic nie poradzi?!


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 836
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Postautor: piotr_solek » 14 mar 2020, 12:21

Podręcznik użytkownika dostępny jest na stronie wsparcia technicznego.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Xy
Xyloos
Posty: 3
Rejestracja: 10 mar 2020, 22:59

Re: Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Postautor: Xyloos » 17 mar 2020, 09:11

To po co forum jak jest podręcznik?! Gdzie można by wtedy wpisywać tak lotne odpowiedzi?!

Problem w przypadku wyłączenia touchpada u mnie polega na tym że nigdzie nie widać softu w managerze (urządzenia touchpad czy podobnego też nie widać). Procedura z podręcznika i strony Dell dotycząca wyłączenia touchpad nie ma zastosowania bo się nie wyszukuje urządzenie dotykowe Dell czy podobne.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 836
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dwa problemy z Dell Inspiron G3

Postautor: piotr_solek » 17 mar 2020, 23:19

Xyloos pisze:To po co forum jak jest podręcznik?! Gdzie można by wtedy wpisywać tak lotne odpowiedzi?!

Problem w przypadku wyłączenia touchpada u mnie polega na tym że nigdzie nie widać softu .

Jakie pytanie taka odpowiedź. Podałeś tylko model i pytanie, na który sam sobie, częściowo odpowiedziałeś.
Nie widać softu, bo masz (prawdopodobnie) standardowy zainstalowany z systemem.

Łatwiej jest wejść na stronę producenta(lotne pytania też tam są) i po numerze zainstalować, co potrzeba, zamiast zastanawiać się po co jest forum.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]