DELL inspiron 5537

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
ko
kompik
Posty: 7
Rejestracja: 14 cze 2015, 14:17

DELL inspiron 5537

Postautor: kompik » 14 cze 2015, 14:40

Witam, mam problem z wbudowanym mikrofonem i bardzo proszę o pomoc - podczas rozmowy przez skypa bardzo źle mnie słychać /zaktualizowałam wszystkie stery do najnowszych, mikrofon podczas rozmowy testowej skypa działa (jest czuły nawet podczas delikatnych uderzeń), ale mój głos jest ledwo słyszalny i słychać szumy - głośniki działają ok. - nadmieniam, że jestem zielona i jeśli ktoś z Was podejmie próbę podania wskazówek do naprawy mojego problemu to bardzo proszę mieć to na uwadze.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: DELL inspiron 5537

Postautor: Karoolcia » 15 cze 2015, 10:38

Witaj ;)
Jeżeli próbowałaś ze sterownikami i one nic nie pomogły, to jedyną opcją będą ustawienia. Najpierw musisz sprawdzić jak są ustawione opcje w Dell Audio (znajduje się on na rozwiniętym pasku zadań, czyli długi pasek na dole i tam znajduje się mała strzałeczka do góry - tam będzie ikonka czarnego głośnika). W tym programie są opcje głośników jak i mikrofonów. Musisz posprawdzać jakie opcje będą najlepsze - w tym przypadku najlepiej jest sprawdzać przez rozmowę.
Drugą opcją są ustawienia Windowsa. Nie wiem jaki system posiadasz więc powiem uniwersalnie - to są opcje w "Panelu sterowania". a jest ono dokładniej w zakładce "Sprzęt i dźwięk". Kliknij na opcję "Dźwięk", wyskoczy Ci okienko z różnymi opcjami, my interesujemy się bardziej mikrofonem. W zakładce "Nagrywanie" jest mikrofon, możesz tam pozmieniać poziomy mikrofonu i zwiększenie wydajności mikrofonu - czyli jak druga osoba Cię słyszy. Reszta jest wytłumaczona więc to jest kwestia sprawdzania, również najlepiej to zrobić podczas rozmowy z drugą osobą.