Czytnik linii papilarnych nie działa

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
pa
pati1131
Posty: 1
Rejestracja: 03 sie 2020, 18:42

Czytnik linii papilarnych nie działa

Postautor: pati1131 » 03 sie 2020, 18:55

Cześć,

Trafiłam tu przypadkiem szukając pomocy na stronie Della.
Mam problem z czytnikiem linii papilarnych, który po aktualizacji systemu Windows przestał mi działać. Komputer w ogóle nie widzi opcji logowania przez ten czytnik.
Czy może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie jakoś pomóc żeby znów go uaktywnić?
Aktualny komunikat jaki widzę brzmi "Ta opcja jest aktualnie niedostępna. Nie możemy odnaleźć skanera linii papilarnych zgodnego z funkcją rozpoznawanie linii papilarnych przez funkcję Windows Hello". Mój model to: 5593.

Pozdrawiam,
Patrycja


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]