Zostałem zrobiony w wała

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Pe
Perfecto
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2013, 14:31

Zostałem zrobiony w wała

Postautor: Perfecto » 10 maja 2013, 14:53

Witam!
Otoż od wczoraj jestem nieszczęśliwym posiadaczem monitora marki Dell. Dlaczego nieszczęśliwym? Z powodu sprzedawcy. Otóż problem wygląda w ten sposób. Zakupiłem nowy monitor w sklepie komputerowym, wraz z którym powinienem otrzymać 36-cio miesięczną gwarancję producenta. Po zakupie okazało się(a raczej ja tak uważam), że monitor jest nierównomiernie podświetlony z lewej strony(poczynając od lewego dolnego rogu emituje szarość zamiast czerni, widoczna głównie w ciemnościach, ale nie tylko, podświetla nienaturalnie także inne ciemne barwy). Myślałem, że w tej sytuacji nie będzie problemu z wymianą na nowy model, ale myliłem się. Sprzedawca proponuje przyniesienie monitora i ten wyśle go do serwisu Della, jeżeli serwis stwierdzi, że nierównomierne podświetlenie jest akceptowalne, to będę musiał pokryć wszystkie koszta przesyłki.... zza oceanu. Tak moi mili. Okazuje się, że sprzedawca zamówił sprzęt bezpośrednio od meksykańskiej lub amerykańskiej siedziby Della. Nie wiedząc o tym kontaktowałem się z Polskim supportem, ponieważ chciałem nadesłać monitor do reklamacji serwisowej. Serwis cały czas upominał się o numer zamówienia, ale tego nie posiadałem, sprzedawca nie chciał mi go udostępnić twierdząc, że jest to prywatny numer, a numer na opakowaniu został naderwany. Udało mi się go po części rozczytać i okazuje si, że zaczyna się na 22, a serwis Polski akceptuje zaczynający się od 17. W takiej sytuacji próbowałem też zwrócić monitor na podstawie niezgodności towaru z umową(nie na podstawie gwarancji, ale sprzedawca umiera sie, że jest on tylko pośrednikiem. Mówi, że mogę mu przynieść takie oświadczenie, ale oni i tak odsyłają w takim wypadku monitor do serwisu zza oceanem czy bóg wie gdzie.

Co w takiej sytuacji zrobić?


Ku
Kujawiak
Posty: 3
Rejestracja: 29 maja 2013, 16:36

Re: Zostałem zrobiony w wała

Postautor: Kujawiak » 29 maja 2013, 16:37

o nieźle....


To Cię zainteresuje firma remontowa kraków
Dl
Dlogiss
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2013, 00:21

Re: Zostałem zrobiony w wała

Postautor: Dlogiss » 30 maja 2013, 00:23

naprawnie fajne


Ge
GenoM
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2013, 21:03

Re: Zostałem zrobiony w wała

Postautor: GenoM » 31 maja 2013, 09:17

To niech wyślą monitor za ocean. Skoro nie działa prawidłowo, to nie będzie problemu z serwisem.


Ba
Ballman
Posty: 5
Rejestracja: 07 cze 2013, 21:50

Re: Zostałem zrobiony w wała

Postautor: Ballman » 08 cze 2013, 19:54

Niezły numer :\


ch
christo123
Posty: 8
Rejestracja: 05 maja 2014, 22:34

Re: Zostałem zrobiony w wała

Postautor: christo123 » 04 sie 2014, 08:52

Trzeba było postraszyć rzecznikiem praw konsumenta... zmiękli by, bo to co zrobili to łamanie prawa.


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]