Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
mi
mini21
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2014, 18:41

Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja

Postautor: mini21 » 06 gru 2014, 18:48

Witam serdecznie.

Na wstępie chciałem się przywtiać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

A teraz do sedna...
Na portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych pojawiło się ostatnio trochę tabletów (Dell Venue 8 Pro), które był prezentem od firm szkoleniowych.

Sęk w tym, że "obdarowani" nie otrzymali wraz z urządzeniem dokumentu gwarancyjnego i zastanawiam się jak to wygląda, gdyby coś się stało?

Mam propozycję odkupienia takiego tabletu po dość okazyjnej cenie, jednak boję się, że coś może być nie tak i później będę miał problemy z gwarancją.
Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i jak to wygląda od strony technicznej?

Gwarancja na zasadach CAR.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Warto czy nie warto pchać się w taką okazję, jeśli cena jest niższa o 25% za praktycznie nowe urządzenie?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja

Postautor: MarekatDell » 18 lut 2015, 12:02

Cześć mini21.
Każde urządzenie posiada numer Serwis Tag. Za pomocą tego numeru można na naszej stronie internetowej (http://dell.to/1vVJ1Ct) sprawdzić stan i rodzaj gwarancji.
W przypadku zgłaszania usterki gwarancyjnej w przyszłości, może być również wymagany dowód zakupu tabletu.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]