Gwarancja - tylko rok ?

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Awatar użytkownika
AjTee
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2018, 14:12
Lokalizacja: Banino

Gwarancja - tylko rok ?

Postautor: AjTee » 19 sty 2018, 15:36

Cześć,

Dlaczego Dell daje tylko rok gwarancji na sprzęt? W X-KOM poinformowano mnie o tym, że 2 lata gwarancji jest od producenta i wykupiłem wtedy polisę uCare na sprzęt o rok przedłużający gwarę i na 3 lata od uszkodzeń mechanicznych?

Obrazek

W powyższy wypadku po roku nie mam już gwary? Czy to jakiś błąd?


Dell Inspiron 13 5370 i7-8550U/8GB/256SSD M.2/Win10 /AMD R530
pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 676
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Gwarancja - tylko rok ?

Postautor: piotr_solek » 20 sty 2018, 10:13

Byś może x-kom wprowadził cię w błąd i to od nich domagał bym się odpowiedzi. Być może też program wyświetlający stan gwarancji nie został zsynchronizowany stąd nie jest widoczna rozszerzona gwarancja. Jeśli informacje są ze strony producenta to weź dowód wykupienia gwarancji oraz "service tag" sprzętu i zadzwoń na Infolinie.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell tylko lubie ich sprzęt i wsparcie techniczne.

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]