Gwarancja Inspiron'a

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
jk
jknuk
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2010, 16:01

Gwarancja Inspiron'a

Postautor: jknuk » 31 maja 2010, 16:13

Witam,

mam taki problem:

nie posiadam żadnego dowodu zakupu, faktury na swojego netbooka, tak więc czy obowiązuje mnie gwarancja?

druga kwestia: po wpisaniu Service Tag'a na stronie Della pojawiają się dwie pozycje gwarancji CAR jedna trwa jeszcze 182 dni druga zaś 639 dni. To w końcu ile trwa ta gwarancja, rok czy trzy lata?

po trzecie chciałbym sprzedać tego netbooka i właśnie mam problem z gwarancją bo nie wiem czy w końcu ją mam czy nie. Czy jesli go komus sprzedam bez dowodu zakupu to ta osoba bedzie miala aktualna gwarancje?

Bardzo proszę o odpowiedź (przepraszam, że nie zalozylem watku w dziale gwarancje, ale nie dalo sie).


jo
joker77
Posty: 3
Rejestracja: 17 maja 2010, 10:27

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: joker77 » 31 maja 2010, 22:16

One są tak dziwnie podzielone, pierwsza trwa 182, a druga od 183 do 639 dnia od momentu sprawdzenia.
Jak sprzedasz to gwarancja nie przepada, można ją przenieść na nowego właściciela (na stronie della jest odpowiedni link).


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: DELLMania » 01 cze 2010, 12:31

Najważniejsze na kogo ten komputer był zakupiony i kto widnieje jako kupujący w systemie Dell. Jeśli Ty to nie ma żadnego problemu z gwarancją. Jeśli ktoś inny to należałoby przenieść gwarancję a do tego już potrzebujesz dowodu zakupu.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
jk
jknuk
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2010, 16:01

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: jknuk » 02 cze 2010, 00:27

Dzieki za informacje. A jezeli na nalepce sa dane firmy ktora sprowadzila komputer, to mam jakas szanse przepisania gwarancji na siebie lub kogos innego? Czy i tak jest mi potrzebna do tego faktura/dowod zakupu?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: DELLMania » 02 cze 2010, 11:21

Jeśli masz takie dane to weź od nich duplikat faktury i po problemie. Dowód zakupu zawsze się przyda.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
Ad
AdaM
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2010, 07:19

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: AdaM » 22 sty 2011, 20:20

Zarejestrowałem swojego Inspirona i otrzymałem taką odpowiedź :

Dear Customer,

This is in regards to the registration request for your DELL computer on DELL records.

We have checked in our database, the original owner's information (the first &/or the last name), acording to the form, is incorrect.

If you have purchased the system from some retail store, please tell us the name of the store. If obtained at an auction please provide auction number. Please attach the copy of Invoice and provide the Express Service Code of the Dell product. (Express service code is 10-12 digit numeric code located at the bottom of the Dell product).

That will help us to expedite the transfer request.

We request you to reply back to this mail or fill the form again with the correct information on the following link:

www.dell.com/dhs/globaltagtransfer


Nie bardzo rozumiem o co chodzi, podałem nieprawidłowe dane ?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 675
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: DELLMania » 23 sty 2011, 12:19

Dane w systemie Dell nie zgadzają się z tymi które podałeś. Zapytaj sprzedawcę kto był bezpośrednim kupującym w Dell i na kogo była wystawiona gwarancja.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Dołącz do nas na Facebooku.
Ad
AdaM
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2010, 07:19

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: AdaM » 24 sty 2011, 18:08

Dzięki za info, zaraz napiszę do kuplaptopa.


Wi
Wiewiura
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2012, 08:57

Re: Gwarancja Inspiron'a

Postautor: Wiewiura » 22 lut 2012, 09:23

Witam. Również mam pytanie odnośnie gwarancji. Kupiłam swojego laptopa w Saturnie w Gdańsku (sierpień 2010). Pare dni temu pojawił się problem - komputer po 3-4 min działania zawiesza się i trzeba go restartować albo w ogóle wyłączyć. Przy kolejnej próbie włączenia z automatu pojawia się naprawianie dysku, które trwa i trwa....Rozumiem, że jest to jakiś problem z dyskiem głównym. Ale do rzeczy...

Przy zakupie nie dostałam żadnej karty gwarancyjnej. Wyczytałam u Was na forum, że wystarczy mieć dowód zakupu oraz mieć przeniesioną gwarancję na siebie. Czy to wystarczy żeby zgłosić się do serwisu Dell i naprawić go "z gwarancji" ? Jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Będę wdzięczna za odpowiedź.


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]