DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
sh
shaman1213
Posty: 3
Rejestracja: 22 cze 2015, 13:32

DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: shaman1213 » 22 cze 2015, 13:48

Witam.
Kupiłem laptopa DELL INSPRION N5050 w dniu 04-02-2014 w sklepie komputerowym. Wczoraj podczas oglądania filmu laptop po prostu się wyłączył. Nie był gorący,wcześniej wszystko było OK, po prostu umarł. Wszedłem dziś więc na stronę DELL'a by sprawdzić gwarancję , wpisałem kod serwisowy i zobaczyłem coś takiego. :shock:
Data wysyłki: stycznia 22, 2012
Kraj: Polska
Serwis CAR
Dostawca DELL
Data początkowa stycznia 22, 2012
Data zakończenia kwietnia 21, 2014
I z tego wynika ,że gwarancje firmy DELL na laptopa od mojego zakupu miałem tylko przez około 2 miesiące? :(
Posiadam paragon ze sklepu z datą zakupu laptopa, czy powinienem się tam zgłosić? :?

Dziękuję za pomoc.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: MarekatDell » 22 cze 2015, 14:22

Witaj, dla klienta, czyli dla Ciebie jest obowiązkowy paragon zakupu lub faktura.
Więc, jeżeli data zakupu na fakturze jest 04-02-2104, wtedy gwarancja dla Ciebie liczy się od tego dnia.

Czy komputer się nie włącza? Jak się zachowuje LED na zasilaczu, gdy go podłączasz?


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
sh
shaman1213
Posty: 3
Rejestracja: 22 cze 2015, 13:32

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: shaman1213 » 22 cze 2015, 14:54

Jeżeli gwarancja liczy się od 04-02-2014r. to w jaki sposób mogę z niej skorzystać skoro na stronie DELL'a pokazuje mi się informacja : ,,Z naszych danych wynika,że gwarancja obejmująca pomoc techniczną w zakresie tego produktu firmy Dell wygasła. ''

Komputer się nie włącza, w ogóle nie reaguje na przycisk power, natomiast dioda (żółta) na zasilaczu po podłączeniu go do laptopa od razu gaśnie.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: MarekatDell » 22 cze 2015, 23:12

shaman1213 pisze:Jeżeli gwarancja liczy się od 04-02-2014r. to w jaki sposób mogę z niej skorzystać skoro na stronie DELL'a pokazuje mi się informacja : ,,Z naszych danych wynika,że gwarancja obejmująca pomoc techniczną w zakresie tego produktu firmy Dell wygasła. ''

Komputer się nie włącza, w ogóle nie reaguje na przycisk power, natomiast dioda (żółta) na zasilaczu po podłączeniu go do laptopa od razu gaśnie.


Wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag komputera a tak samo zdjęcie paragonu/faktury. Jeżeli dioda gaśnie przy podłączeniu, prawdopodobnie jest uszkodzona płyta główna. Przygotuję dla Ciebie zlecenie serwisowe. :idea:

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
sh
shaman1213
Posty: 3
Rejestracja: 22 cze 2015, 13:32

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: shaman1213 » 24 cze 2015, 12:13

Przedwczoraj wysłałem do Pana service tag i zdjecie paragonu ,czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam.


Ka
Karolina
Posty: 1
Rejestracja: 17 wrz 2015, 13:00

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: Karolina » 17 wrz 2015, 13:15

Witam
Mam problem z laptopem. Po 7 miesiącach użytkowania pewnego dnia
Podniosłam laptopa leżącego na sofie a pod nim było po prostu mokro.
Dodam ze w pobliżu nie było niczego co mogłoby sie na niego wylać i nigdy nie był zalany.
Po osuszeniu i odczekaniu jakiś czas włączyłam go. Chodził chwile straaasznie wolno po czym zgasł i juz sie nie włączył.

Oddałam go do serwisu gdzie po tygodniu dowiedziałam sie ze na laptopie "sa ślady cieczy"
No tak sa. Z tego właśnie powodu go oddałam na gwarancje. Pan z serwisu poinformował mnie ze laptop został zalany i naprawa bedzie kosztowała 2500 zł czyli niewiele mniej niż kosztował. (2700)
Czy to możliwe ze naprawa niby zalanego laptopa (który nawet nie stał obok jakiejkolwiek cieczy) tyle kosztuje???
Z góry dziękuje za odpowiedz.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 861
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.

Postautor: piotr_solek » 17 wrz 2015, 18:15

Karolina pisze:Witam
Mam problem z laptopem. Po 7 miesiącach użytkowania pewnego dnia
Podniosłam laptopa leżącego na sofie a pod nim było po prostu mokro.
Dodam ze w pobliżu nie było niczego co mogłoby sie na niego wylać i nigdy nie był zalany.
Po osuszeniu i odczekaniu jakiś czas włączyłam go. Chodził chwile straaasznie wolno po czym zgasł i juz sie nie włączył.

Oddałam go do serwisu gdzie po tygodniu dowiedziałam sie ze na laptopie "sa ślady cieczy"
No tak sa. Z tego właśnie powodu go oddałam na gwarancje. Pan z serwisu poinformował mnie ze laptop został zalany i naprawa bedzie kosztowała 2500 zł czyli niewiele mniej niż kosztował. (2700)
Czy to możliwe ze naprawa niby zalanego laptopa (który nawet nie stał obok jakiejkolwiek cieczy) tyle kosztuje???
Z góry dziękuje za odpowiedz.


Niestety ktoś ci zalał komputer bo nie ma innej możliwości.. Co do kosztów serwisowych to nie jest to naprawa tylko wymiana zapewne większości podzespołów. Oczywiście sporo sobie liczą ale nie jest to naprawa na gwarancji tylko zwykła usługa. Być może dało by się kupić taniej podzespoły i oddać do serwisu na sam montaż..

Używany laptop kosztuje mniej niż 1000zł więc nie ma się co zastanawiać.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]