Dzisiaj byłem kupić z dziewczyną dla niej laptopa. Pomijam fakt że Pan sprzedawca nie dokońca był rozeznany w temacie nie wiedział jakie obudowy są montowane do kupowanego modelu, jakie płyty dodawane itd. ale nie o to chodzi.
Mianowicie w całym "zamieszaniu" palnął coś że by gwarancja była aktualna trzeba zarejestrować się na stronie della. I tu pojawia się moje pytanie: Prawda? Czy fałsz?
Ps. ile płyt powinno być wraz z laptopem?
Dell i gwarancja
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 675
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Re: Dell i gwarancja
Dell wystawia gwarancję imienną na użytkowników. Jeśli się kupuje u pośredników - dealerów Dell - należy dokonać transferu gwarancji - przeniesienia własności na użytkownika indywidualnego. Jeśli się tego nie zrobi serwis Dell może odmówić usługi serwisowej.
Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:
http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen
Przeniesienie własności - w języku angielskim:
http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1
To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.
Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:
http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen
Przeniesienie własności - w języku angielskim:
http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1
To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]