Wybrałem DELLa właśnie przez możliwość wykupu Next Business Day, bo jest to bardzo dobry pomysł. Szybko i sprawnie rozwiązują problem, nie trzeba załatwiać oficjalnie środków na naprawę, lub czekać na naprawę gwarancyjną.
Pięknie jest dopóki sprzęt działa, u mnie problemy się pojawiły gdy zrezygnowałem z podstawki i osobnej klawiatury na rzecz korzystania z klawiatury wbudowanej. Podczas pisania kursor skacze w różne miejsca co skutecznie uniemożliwia napisanie tekstu powyżej dwóch-trzech zdań. Trzeba rzecz zgłosić i tutaj zaczynają się problemy:
ZONK 1 - na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut i odbiera .... Czech. Niby mówi po polsku, tylko ze wszystko trzeba powtarzać po 3 razy, bo nie bardzo rozumie wyjaśnienia, a i jego trudno zrozumieć. Podobno przenieśli support za granicę...
ZONK 2 - podejście do naprawy trwa ponad 2 tygodnie, bo nie dość że ja mam wykonywać testy, to podesłane linki do sterowników dają komunikaty "nie znalezione urządzenia w komputerze. Ostatecznie pada propozycja wymienimy TouchPada.
ZONK 3 - po wymianie problem nie ustąpił, zgłaszam fakt i dowiaduję się że sprawa zakończona, jeśli jest problem to mam zgłosić nową usterkę na infolinii! Kurcze, nie naprawili, a sprawa zamknięta. A ja znowu muszę wisieć na linii
Ostatecznie od zgłoszenia mija prawie miesiąc (zgłosiłem 18.lutego a dzisiaj 11 marca) a komputer nadal niesprawny. Podczas pisania tego posta kursor "przeskoczył" tylko 7 razy!!! Płaci się za NEXT BUSINESS DAY, a nie NEXT BUSINESS MONTH!!!!
Zdecydowanie odradzam, kolega miał podobne problemy gdy nawalił mu dysk, też wymiana trwała około miesiąca. (8 przeskok). Jeśli DELL by zaprzeczał to mój service tag: B4TQZP1
Fatalna obsługa przy Next Business Day!
-
ni
- Dellmania User
- Posty: 65
- Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38
Re: Fatalna obsługa przy Next Business Day!
1. Mam rozwiązanie. Możesz sam się zatrudnić na infolinii i co lepsze ! Sam do siebie dzwonić ! Jak masz problemy z wysławianiem się to zawsze możesz napisać e-mail.
2. Naprawa czego ? Twojego lenistwa czy głupoty ? Testy mają wykazać co jest niesprawne - sprzęt czy łeb użytkownika. W przypadku tego pierwszego podejmowana jest interwencja.
3. Sprawa zakończona bo został wymieniony jeden możliwy element który mógł powodować taką usterkę. Jeżeli nie rozwiązało to problemu to gdzie on leży ? Punkt drugi - druga część - we łbie użytkownika
A rozwiązanie tego problemu jest tak banalne, że... aż ci nie podpowiem
Chociaż... no dobra ale po pierwsze primo musisz sobie uświadomić że jesteś idiotą lub kretynem. Powtórz kilka razy dziennie jak mantrę "jestem debilem, jestem debilem" kiedy wejdzie ci to w krew popatrz na swoją konfigurację systemu. Zatrzymaj się i pomyśl. Przeanalizuj każdą pozycję którą ja widzę kiedy wpisałem twój ST na stronie della. Jeżeli jeszcze nie widzisz to kolejny raz mantra przez 2-3 dni. Następnie bardzo szczegółowo przeanalizuj swój ZONK 2 i powiąż go z konfiguracją systemu. Jeśli dalej nie widzisz - to znów mantra do 7 dni (tym razem dodaj nowy tekst "jestem skretyniałym idiotą"). Mam nadzieje że pomogłem
2. Naprawa czego ? Twojego lenistwa czy głupoty ? Testy mają wykazać co jest niesprawne - sprzęt czy łeb użytkownika. W przypadku tego pierwszego podejmowana jest interwencja.
3. Sprawa zakończona bo został wymieniony jeden możliwy element który mógł powodować taką usterkę. Jeżeli nie rozwiązało to problemu to gdzie on leży ? Punkt drugi - druga część - we łbie użytkownika
A rozwiązanie tego problemu jest tak banalne, że... aż ci nie podpowiem
Chociaż... no dobra ale po pierwsze primo musisz sobie uświadomić że jesteś idiotą lub kretynem. Powtórz kilka razy dziennie jak mantrę "jestem debilem, jestem debilem" kiedy wejdzie ci to w krew popatrz na swoją konfigurację systemu. Zatrzymaj się i pomyśl. Przeanalizuj każdą pozycję którą ja widzę kiedy wpisałem twój ST na stronie della. Jeżeli jeszcze nie widzisz to kolejny raz mantra przez 2-3 dni. Następnie bardzo szczegółowo przeanalizuj swój ZONK 2 i powiąż go z konfiguracją systemu. Jeśli dalej nie widzisz - to znów mantra do 7 dni (tym razem dodaj nowy tekst "jestem skretyniałym idiotą"). Mam nadzieje że pomogłem
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]