Strona 1 z 1

Inspiron 1545-Gwarancja UK-PL

: 02 gru 2011, 12:08
autor: xyz1200
Witam was mam pewne obawy jeśli chodzi o moją gwarancje otóż kupowałem laptopa 03.07.2011 ,lecz gdy kupiłem laptopa to nie dostałem żadnej faktury/dowodu zakupu. Pan w sklepie powiedział że faktura przyjdzie na mój adres e-mail lecz od tamtego czasu żadnego odzewu. Przy zakupie podawałem swoje dane.Dodam że laptopa kupowałem w Wielkiej Brytanii. Wczoraj założyłem konto na stronie della i wpisałem service tag/niby gwarancja jest Next Business Day,zostało jeszcze 946. Gdyby laptop mi się zepsuł to na jakich warunkach serwis go przyjmuje muszę mieć fakturę/Paragon?

Re: Inspiron 1545-Gwarancja UK-PL

: 03 gru 2011, 14:47
autor: duszek
Nie potrzebują paragonu czy faktury. Wystarczy mieć laptop z Service Tagiem który na ich stronie widnieje jako laptop na gwarancji. Oddawałem już kilka laptopów della, ani razu nie było pytania o paragon.